Idag är jag förbannad därför att...

Den var lätt värre än nå random våldsfilm... :(
*förbannad på mig själv för att jag är för nyfiken för att låta bli att googla*
*förbannad för att någon kan komma på tanken att göra sådär mot en annan människa*

Det va verkligen sjukt... jag trodde det skulle komma nån snubbe med en yxa... men så skar dom av det. Det va verkligen sjukt. Nu mår jag illa igen.

Att det är sjukt går ju knappast att argumentera emot. Men vad FAN är det för fel på folk som gör sånt här? Jag blev helt fly förbannad! :mad: Jävla idiot jävlar rent utsagt! NaCksKoTt direCkt lixsÅm :mad: :mad: :mad:

Blev just förbannad på mig själv! :mad: ... Höll på att göra ett riktigt körskole-exempel alldeles nyss, med ingredienserna; vänstersvängande bil (inga blinkers) och jag som skulle köra om. Var riktigt nära att jag fick stifta närmare bekantskap m bilen.. Skärpdigförfanjosefine:huvet

Last edited:
Biljäveln från helvetet gör mig arg idag.

Hållt på ca 3 jävla timmar för att få loss startmotorn.
Bah!! Franska jävla skitbilar. :mad:

De där hyndorna till sjuksystrar, som ska ha mer betalt!
Skulle lämna ifrån mig några droppar blod i ett rent rutinärende, men skatan kunde inte sticka rätt så nu ser jag ut som ett TJACKLUDER i armen! :mad:

De där hyndorna till sjuksystrar, som ska ha mer betalt!
Skulle lämna ifrån mig några droppar blod i ett rent rutinärende, men skatan kunde inte sticka rätt så nu ser jag ut som ett TJACKLUDER i armen! :mad:
Här så sticker de mellan tårna, det känns mer hemvant.

...det kommer garanterat att vara en kanonvecka vad gäller vädret, med efterföljande kanonhelg - för min handledare har inte tid att åka hoj, elände..

Nu tar vi tag i det här kortet på allvar och kör upp tycker jag.

/J

När jag täckt in hela hallen inklusive garderobsdörrar i plast kom jag på att jag inte hinner måla taket innan bostadsrättsföreningens årsmöte, och att det är olämpligt att måla efteråt eftersom solen gått ner då. Dumma korkade jävla jag.

Igår började det kittla lite irriterande i halsen samtidigt som det börjar hetta lite i ansiktet, och idag...jodå, mycket riktigt:
Feber, halsont, och för 5 minuter sen hostade jag upp ena lungan genom näsan.
Nu fattas det bara att man slår i tån eller nåt så kliver jag ner och lägger mig på E4:an och drar en grå filt över mig.

Igår började det kittla lite irriterande i halsen samtidigt som det börjar hetta lite i ansiktet,

Och jag är förbannad för samma sak.!! :mad:

Det ingår fan inte i mina planer att bli sjuk. Jag som ska köpa nya löparskor imorrn som jag tänkt inviga. Och så fick jag skippa simningen i morse...och det blir väl till att strunta i all träning denna vecka. :gnissla

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!

Ignoreringsmetoden funkade tydligen inte denna gång. :rolleyes:

//Mad på riktigt.

Och jag är förbannad för samma sak.!! :mad:

Det ingår fan inte i mina planer att bli sjuk. Jag som ska köpa nya löparskor imorrn som jag tänkt inviga. Och så fick jag skippa simningen i morse...och det blir väl till att strunta i all träning denna vecka. :gnissla

JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!!!!

Ignoreringsmetoden funkade tydligen inte denna gång. :rolleyes:

//Mad på riktigt.

Jag tänkte föreslå:
Ligga? :tuttar
nu men jag orkar fan inte.

Ps. Det hjälper inte att ignorera mig, du kommer vara sjuk iaf. :hihi

*/ ?>
Nyheter
Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Back