Idag är jag förbannad därför att...

Skit i det !
:hihi

Själv kryper jag ur skinnet i väntan på att hantverkarna ska bli klara med våra badrum...

Kändes som hjärnan funkade någorlunda som den skulle idag.
Tydligen inte.
Gick in på Coop efter jobbet och försökte göra en insättning. På mitt ICA-konto...

Förbannad på mig själv som är så jäkla inkompetent att jag fick sitta i 6 h idag med en jävla bild i Adobe Illustrator... Hur svårt kan det vara!?

Nu när jag återigen är i behov av min miniräknare och KÖPT nya batteri så funkar den knappt. Långsam som helvete (texs instrument TI84 Plus) må brinna i helvetet.. Billigaste på nätet (som ja hittat) 1045... Kul att vara student på 50% 4500 i "inkomst".. Fan.. Den går inte ens att stänga av... Ungefär som att hälla kola på processorn på valfritt elektriskt helvete.. Fan..

Nu när jag återigen är i behov av min miniräknare och KÖPT nya batteri så funkar den knappt. Långsam som helvete (texs instrument TI84 Plus) må brinna i helvetet.. Billigaste på nätet (som ja hittat) 1045... Kul att vara student på 50% 4500 i "inkomst".. Fan.. Den går inte ens att stänga av... Ungefär som att hälla kola på processorn på valfritt elektriskt helvete.. Fan..

Tråkigt för dej:fakta, Men en trasig miniräknare är väl något man får räkna med:D

Last edited:

Byt knappcellen, antar att där sitter en.

Lyckades tappa ner hörlurarna på golvet och skulle bara fiska upp dem varpå ena öronsnäckan fastnar på något vänster och slits av... Mina dyra fina high end lurar för nära tusen spänn... :huvet :död

Nåja, har iallafall fått ut mycket av dem då de hängt med länge. Var väl smått dags att uppgradera ändå... Så det var precis vad jag gjorde, nu ska jag gå och skriva i köpetråden istället :yoparty

Vatten! :mad:

Vilket jäkla skitämne, först fryser det på rutan fast det inte ens är kallt, sen har de så hög specifik värmekapacitet att det tar en evighet innan kylvattnet blir varmt så att rutan slutar imma igen, med vatten, och sen har skiten mage att med kapilärkraft sugas upp genom sprickan i skosulan så att man blir blöt om sockerna också!

Hopplös molekyl! :mad:

Glad och ivrig skulle jag idag för första gången fylla upp mitt nya 450 L akvarium.
Skulle bara lyfta upp det på ställningen först.
I akvariet ligger en stor rot som följde med i köpet. Bryr mej inte om att plocka ur den eftersom den ändå hör hemma där.
När jag så lyfter ena änden på akvariet glider roten in i glaset på motsatt sida som då spricker.
:huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :huvet :brinnerup

Och eftersom det är ramakvarium går det inte byta ut enbart det trasiga glaset.
Bara till att köra iväg det till återvinningen.

Är förbannad över vattenläckan som blev en badrumsrenovering som blev en flytt av vägg som blev en ommålning av hela lägenheten, allt skulle ta tre veckor (drog på semester under tiden för att slippa vara där).

Är inne på vecka sju och låååångt ifrån färdigt, enda beboeliga rummet är sovrummet och där huserar man med ALLA prylar man lyckades rädda från byggdammet från helvetet. :huvet

Man bara måste älska hantverkare och speciellt deras hundratals brutna löften... Så jävla less.. :(

Dusch och bajsar gör man på en "etablering" för byggarna som renoverar BRF's fasad som ligger på innergården vilket medför att jag har fem minuter att mig dit när det trycker på.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT