Idag är jag förbannad därför att...

God [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED]! Aaaargh! [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED]!
Varför i hela [EXPLETETIVE DELETED] hade IntelliJ lagt till den filen som en "exclude from compile"? Vad [EXPLETETIVE DELETED] ska det vara bra för? Och [EXPLETETIVE DELETED] [EXPLETETIVE DELETED] har det inte en tydligare symbol i project explorern än ett litet vitt kryss?
:mad:

Hämtade en bil från handlare i tisdags. Glad.

I söndags såg jag att nåt jävla blockmongo gjort en repa mitt på motorhuven. Inte glad. :mad:

Varför kan man inte få ha fina saker i fred!?

Nåväl, tur att jag inte kom på vederbörande. För oss båda kanske? Proportionalitetsprincipen kanske skulle halta när det kommer till fysisk korrigering för skadegörelse på egendom. En motorhuv är inte en misshandelsdom värd. Nödvärn, att svårligen kunna besinna sig och envarsgripande i all ära, men det går så lätt överstyr.

Det är samma kategori människor som deltar och tittar. Faktiskt är det nog samma kategori som tittar på 3:an över huvud taget, sorgligt...

Det känns som om kategorin är densamma, oavsett kanal ;)

Fan va arg och irriterad jag är just nu.

Bilen går inte igenom besiktningen därför att dragkrokens ena låsning inte funkar. Och det är helt jävla omöjligt att ta reda på vad det är för krok så jag kan leta efter reservdelar!

Får nog helt enkelt bli att regga om skiten utan drag :(

Kvinnor som kraftigt överskattar mäns telepatiska förmåga. Det ÄR mycket lättare att bara säga vad ni vill.:gnissla

Vilket jävla geni... (fast jag garvar mer än är förbannade på skiten egentligen)

Skolfotograf hånade elev – sparkades

Under klassfotograferingen kallade fotografen en elev för ”bög”. När uppgifterna nådde skolans rektor fick fotografen lämna skolan omedelbart och han sparkades från sitt jobb, skriver Helsingborgs Dagblad.

Det var tidigare i höst som fotograferingen av en högstadieklass i Helsingborg fick ett abrupt slut. Enligt uppgifter till HD pekade fotografen på en pojke och sade ”bög nummer ett, du kan ställa dig här".

Pojken tog illa vid sig och ringde sina föräldrar samtidigt som fotograferingen avbröts och rektorn tillkallades.

– När jag fick veta vad fotografen sagt kände jag att det krävdes aktion direkt, säger rektorn till tidningen.

Fotografen bad om ursäkt men fick lämna skolan omgående. Samma dag fick han också sparken från sitt skolfotograferingsjobb.

– Han bröt mot företagets värdegrund. Ärendet är utagerat, säger företagets vd.

TT

http://www.dn.se/nyheter/sverige/skolfotograf-hanade-elev-sparkades/

För att jag klanta mig på ett prov som jag utan problem kunde fått högsta betyg på om jag tänkt till lite.. Känner för an slå en kattunge i ansiktet :mad: :huvet

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT