Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ryktet säger att om hojen "ska" ha 2 st så ska 2 st sitta på vid besiktning.
Däremot finns hojar med endast 1 backspegel, och då är det givetvis OK.

Lajo, köp en biltemaspegel för nån hundring och dra dit i värsta fall.

Om han bor i närheten av enköping kan han dessutom få låna en biltemabackspegel av mig. Misstänker dock att det är lite för sent nu.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har jagat ett par paket som verkar ha försvunnit på vägen hos posten. Antagligen miljömattan och visir till hjälmen. Alla jag pratat med har varit lite konfunderade över att jag fått avier för paketen, men att de inte finns registrerade på nån depå eller något utlämningsställe.
Jag har en vag misstanke om att de två extra paketen har fått göra gemensam sak med ett tredje paket som jag beställt, ett depåtält. Men att någon klåpare inte registrerat att de buntat ihop dem.

Jaja, posten startade en utredning iaf, så jag får väl paketen vad det lider.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Har jagat ett par paket som verkar ha försvunnit på vägen hos posten. Antagligen miljömattan och visir till hjälmen. Alla jag pratat med har varit lite konfunderade över att jag fått avier för paketen, men att de inte finns registrerade på nån depå eller något utlämningsställe.
Jag har en vag misstanke om att de två extra paketen har fått göra gemensam sak med ett tredje paket som jag beställt, ett depåtält. Men att någon klåpare inte registrerat att de buntat ihop dem.

Jaja, posten startade en utredning iaf, så jag får väl paketen vad det lider.

Kontakta avsändaren och kolla med dem hur de har skickat det.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kontakta avsändaren och kolla med dem hur de har skickat det.

De har skickat tre kollin, som dessutom ska gå att spåra. Det är bara nån tomte som inte har lämpat av två stycken på nåt ställe där de inte är registrerade som intagna, men ändå har jag fått avierna för det. >.< Posten får dra i det med sin internutredning. Om paketen inte dyker upp drar jag upp en skitstorm. :D Posten har jag fått handskas med tidigare. Bäst att vara trevlig i början iaf, sen kan man se om de kan stå för sin fuckup, om de inte gör det kan man ta till de otrevliga tonerna på nån lite högre i rang så brukar det lossna.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
De har skickat tre kollin, som dessutom ska gå att spåra. Det är bara nån tomte som inte har lämpat av två stycken på nåt ställe där de inte är registrerade som intagna, men ändå har jag fått avierna för det. >.< Posten får dra i det med sin internutredning. Om paketen inte dyker upp drar jag upp en skitstorm. :D Posten har jag fått handskas med tidigare. Bäst att vara trevlig i början iaf, sen kan man se om de kan stå för sin fuckup, om de inte gör det kan man ta till de otrevliga tonerna på nån lite högre i rang så brukar det lossna.

Har för mig att de inte skickar ut avier utan att scanna paketet fysiskt...eller det kanske bara är vi på UPS som gör det. :D
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Har för mig att de inte skickar ut avier utan att scanna paketet fysiskt...eller det kanske bara är vi på UPS som gör det. :D

I det här fallet har paketet inte registrerats som emottaget på utlämningsstället, och finns inte heller registrerat på någon depå. Trots det har jag fått avier, 2 stycken för varje paket. De som står bakom kassan på utlämningsstället har kikat bland sina paket och inte hittat något heller, så jag misstänker nån mupp på en lastbil som dumpat av hela högen på samma ställe. Där det största paketet ligger registrerat, och som jag fått avi om för hemleverans.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
I det här fallet har paketet inte registrerats som emottaget på utlämningsstället, och finns inte heller registrerat på någon depå. Trots det har jag fått avier, 2 stycken för varje paket. De som står bakom kassan på utlämningsstället har kikat bland sina paket och inte hittat något heller, så jag misstänker nån mupp på en lastbil som dumpat av hela högen på samma ställe. Där det största paketet ligger registrerat, och som jag fått avi om för hemleverans.

Jag är inte förvånad
 

Tjerringen

Har klampat in igen
Gick med
24 Sep 2011
Ort
På landet
Hoj
Suzuki GSX 400e, Ninja 300, Ninja 636
För att jag har strul med släp till Falkenberg och nu har öronjäveln på vänster sida svullnat upp så jag får tryckutjämna som en jEvla dykare. Och så ska de REGNA på lördag också! WTF! :4skrika
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
F U

Blåsigt, 8 grader och regnet hänger som en smocka i luften... :huvet

Eller hur.. 28 grader i Lördags, 8 grader idag.. BARA 20 graders skillnad på några få dagar.. skönt med ett stabilt klimat.. :huvet

Hursomhelst så verkar det leta sig upp mot 17-20 på Torsdag igen, när man är ledig.
Hörde jag pannkakor? :banana
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top