Idag är jag förbannad därför att...

Göra om för andras skit och 15 papp mindre i lön än jag trodde, underbart att hantera när man sovit 3h... Men de är de iof värt!

Planer för dagen som inte går i lås. :(

Dagen som började så bra med träning och påföljande gräsänklighet.

Inte förbannad lika mycket som besviken. Skulle hänga med en av mina bästa vänner, men ack så blev det inte.

[video=youtube;s5hdrMR6JBw]https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=s5hdrMR6JBw[/video]

Happ, min baader meinhoff wagen fick tydligen för sig att ström till soppapump är för mesar.
Bara att tigga skjuts hem och så var veckans kvällar uppbokade mitt i allt så.... :huvet

Fy fan, en okänd som gav honom något då antar jag?

Ja...

Ville mest få fram budskapet att ge fan i att mata andras hundar! Varken kul att mista en fyrbent vän eller räkningen som kommer från veterinären.

Sitter och hoppas på att han kommer hem med de andra. Även om det tar en dag. För fyfan vad han var dålig må jag lova. Har aldrig sett en hund skaka och va så livlös när man fråga om han ville gå ut. Gick knappt väcka han imorse. Men när dörrklockan ringde haltade han upp för att se farfar komma :). Så lite liv i rackarn finns det :)

Last edited:
Ja...

Ville mest få fram budskapet att ge fan i att mata andras hundar! Varken kul att mista en fyrbent vän eller räkningen som kommer från veterinären.

Sitter och hoppas på att han kommer hem med de andra. Även om det tar en dag. För fyfan vad han var dålig må jag lova. Har aldrig sett en hund skaka och va så livlös när man fråga om han ville gå ut. Gick knappt väcka han imorse. Men när dörrklockan ringde haltade han upp för att se farfar komma :). Så lite liv i rackarn finns det :)

Finns det teorier om vad det fanns i brödet? Det sker inte alltid av oaktsamhet det där.

Hoppas jycken klarar sig.

Ja...

Känns som att brödet var kryddat med glykol. :mad:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...