Idag är jag förbannad därför att...

Punka på tidigare nämnd skitbil... Där gick min sovmorgon till sl imorgon.. Hade de fortfarande varit 7+ hade jag tagit hojen men nu blev de ju minus...

Idag är jag inte speciellt förbannad. Jag är lite bakfull för första gången i mitt liv, men det har jag lite svårt att vara förbannad på eftersom jag orsakade det själv. Sen är det -4 och snö ute, men det är jag inte heller förbannad på, för det ger mig en möjlighet att testa min vintercyklingsrigg (dubbdäck, skärmar, tjock jacka, buff).

Möjligen är jag lite förbannad på att min lägenhet ser ut som helvete, men det har jag ju också orsakat själv, så det är inte så jävla mycket annat att göra än att städa..

Förbannad på att ha varit förkyld sedan snart 1 månad, trött o håglös.
Förbannad på att jag inte vet vad jag vill just nu. Kommer ingen vart med mig själv.

Nejnejnej. Fyll på med Pepsi och kör ner en stavmixer i tuben. Drick med andakt.

... Det låter inget vidare men det sägs ju att man ska ha ett öppet sinne och prova allt minst en gång... :rolleyes: :D

Nä, jag som blir förbannad om det är för mycket söndersmulade chips, skippar nog den där idén med Pepsi och stavmixer. =)

Snö punka kollektivtrafik glömda nycklar och passerkort such a Beautiful day to blow yourself up...

Last edited:
Det skulle bli MC-väder i januari hade jag bestämt. Det blev det inte. 30 cm ligger det nog i Karlstad nu där det inte är plogat..

Det skulle bli MC-väder i januari hade jag bestämt. Det blev det inte. 30 cm ligger det nog i Karlstad nu där det inte är plogat..

Flytta till Skåne, inte en millimeter snö.

Där kom en släng för lite över en månad sen som töade efter ett par dagar och lite häromdan som töade samma dag.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla