Idag är jag förbannad därför att...

Vad är det för folk egentligen?:va Jävla luffare!:mad:

Haha, men vad fan, hetsar du upp dig så där var gång du stöter på idioter? Du lär ju få hjärtattack innan du fyller 25!

Folk är puckon, det är bara att garva åt dom och le åt faktumet att man är skönare själv :)

Folk som är dumma i huvudet.
Jag mailar om hotellpaket.

Jag: Vad för paket erbjuder ni, nu när det ej gäller en weekend?

Svar: Länk till alla deras paketerbjudanden.

Jag: Då vill jag boka x och y.

Svar: Nej, det går alltså bara att boka z på vardagar.

:huvet :gnissla

...för att killen i Whiskasreklamen först ropar till sig sin katt Måns och sedan blir arg på den för att det sitter i hans knä när han kollar på håki.

:mad:

...för att killen i Whiskasreklamen först ropar till sig sin katt Måns och sedan blir arg på den för att det sitter i hans knä när han kollar på håki.

Det där har jag fan tänkt på ända sen första gången jag såg den.
Dum jävla idiot får skylla sej själv att han missar matchen.

Fick ett mail från Svenska Spel, vilket innebär vinst på gårdagens tipsomgång.
Eller inte.
Öppnade mailet och läste bara "Grattis", satte på kaffe och funderade lite hur jag skulle formulera mitt avskedsbrev till min arbetgivare:
Ett sms med texten "Eat this"?

Well, läste resten av innehållet i mailet innan honen växt ut och läste "95 kronor"

Innebär alltså att det är en precis vanlig måndag i morgon.

:mad:kEfftEn!! :jagvann53spänn :mad:

Förbannad idag för att det är måndag..

Undrar hur farlig den här kossan var egentligen... http://www.youtube.com/watch?v=1G8SkBNFvgM

Inkompetentaste jag sett sedan malmöpolisen skulle ta hand om en överkörd katt mitt i centrum.
Första idén var att bedöva den med batongen.
En polisman gick bakom katten (som släpade fram sin förlamade bakkropp) och slog den i skallen.
Sisådär tio gånger.
Sedan gav han upp och började skjuta.
Rikoschetterna ven runt öronen på åskådarna.

Fransmän och deras oförmåga att förklara på engelska :gnissla
Jag har inte tid med sånt här.

If we create a quotation for a customer with spares and copy in SO (with SOS250), the spares on the SO have a statut 33. Thoses quotation are mostly ponctual.
Sometimes the technician don't change all the spares on the quotation (if some spares are finaly good or if the diagnostic was wrong...). If you send to the technician all the spares on the quotation and the technician don't remplace all, you create a difference between the real consumption and the project consumption.

Tappat nycklarna..1100 spänn bara för att få upp dörren..undra vad de andra 6 nycklarna kostar

Säkert bara för jag skojade om kristendomen förut :(

Att det blev vintertid. Vad ska det vara bra för? Marginellt ljusare när man går till jobbet. OK, inget jag uppskattar. Sedan är det mörkt hela eftermiddagen när man vill ha mer ljus. Fail.

Fransmän och deras oförmåga att förklara på engelska :gnissla
Jag har inte tid med sånt här.

Movex kan reta upp en.

Last edited:
Att det blev vintertid. Vad ska det vara bra för? Marginellt ljusare när man går till jobbet. OK, inget jag uppskattar. Sedan är det mörkt hela eftermiddagen när man vill ha mer ljus. Fail.

Movex kan reta upp en.

Nu är det ju sommartiden som är specialtiden och vintertiden som är standardtid, så vad fan är sommartiden bra för? :D

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla