Idag är jag förbannad därför att...

Hittade en i Tyskland för 30keuro, men den var inte i finaste skicket.
Men ska den upp i bra skick så har vi nog iaf 150-200tkr i material/utlejt arbete. Då blir det helt plötsligt inte så mycket kvar. säg att vi kanske hamnar på 300k i slutkostnad. Då har vi lagt ner rätt många arbetstimmar. Vill du tjäna 100k under samma tid, men lägga mindre arbetstid så skulle jag köpa och sälja fordon i ok skick som fogden säljer.

Yes, inte lika förbannad längre...

Fuck... Är jag visst.

En pantera renoverar man för att behålla, inte för att tjäna pengar.

Har inget att göra, sitter av tiden på jobbet idag bara för att våra säljbolag inte kan hålla deadlines. Drar hem kl 14 idag bara för det. :arsele

...det skall vara så förbannat svårt att ta ett beslut, köpa hoj nu, eller ha is och vänta till nästa säsong och riskera att det blir dyrare, mer tunnsått.

Marknaden känns klart mättad dock - så magkänslan säger att det inte lär vara något problem att hitta rätt hoj i mars.

Men faaaan... :veltjering

i dag är................ för att när jag skulle hämta polarns gamla polaris edge 800 så vägra den starta. Efter 25 drag och svettpärlor i pannan så bet skoterjäveln tillbaka och försökte slita av mina fingrar när motorn ville ha snöret tillbaka. Nu har jag 2 blå och ett krokigt finger..... vilket iof är ser rätt roligt ut.

Missat flyg!!!! SUGER!!!!! Flyget går 20.20 jag kommer fram 18.45 och dom hade stängt checkin 18.40!!! Det tog 20 min i poliskontroll på väg till flyget så att man var ju smått irriterad!!! Går inte att varken boka eller köpa biljett för imorgon på nätet så att jag måste vänta tills biljettservice öppnar imorgon och förmodligen betala en mindre förmögenhet för att få åka med samma dag!!!

Det som stör mig mest är att min söta dotter var så glad att jag skulle komma hem imorgon, det gör ont i hjärtat att göra henne besviken!!!

För att chefen ringer och väcker mig och ber mig vara på jobbet fem timmar innan jag egentligen skulle ha börjat för att något kört ihop sig:mad:

att jag igår tyckte det va roligare att spotta blod å håna än slå tillbaka, ser inte så vacker ut just nu haha.

För att jag har grejjor att göra & istället sitter jag här och är bakis, jäkla idiot. :mad:

Jag hörde flera gånger i natt ett konstigt ljud utanför mitt sovrum, jag förutsatte att det kanske var räven som var på besök igen, men i dag såg jag vad som hade hänt:

Bifogat

• IMAG0485.jpg
    IMAG0485.jpg
    252.1 KB · Visningar: 95
Missat flyg!!!! SUGER!!!!! Flyget går 20.20 jag kommer fram 18.45 och dom hade stängt checkin 18.40!!! Det tog 20 min i poliskontroll på väg till flyget så att man var ju smått irriterad!!! Går inte att varken boka eller köpa biljett för imorgon på nätet så att jag måste vänta tills biljettservice öppnar imorgon och förmodligen betala en mindre förmögenhet för att få åka med samma dag!!!

Det som stör mig mest är att min söta dotter var så glad att jag skulle komma hem imorgon, det gör ont i hjärtat att göra henne besviken!!!

Vart skulle du flyga från?

Några minuter senare förs han med flera andra hundar till "drömlådan" – en gaskammare som snart kommer att fyllas med koldioxid, skriver Sunday Mirror.
När den dödliga gasen långsamt fyller lådan tar det tio minuter innan skallen övergår till ett tyst gnällande.

Är inte koldioxid en ganska dåligt sätt att ha ihjäl levande väsen. Är ju inte giftigt egentligen utan ger mer kvävning på grund av avsaknaden av syre vilket torde ge en ganska plågsam död. Eller menar dom möjligtvis kolmonoxid? :va

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT