Idag är jag förbannad därför att...

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Är det bara jag eller har alla gått och blivit torra?

"Nej kan inte har hunden ikväll"

"Ska toffla med flickan"

"Ska lägga mig tidigt"

"orka göra nåt"

Fredag är den bästaste kvällen på hela veckan och visst man behöver inte gå ut och supa skallen av sig bara just därför men inte fan vill man dryga bort fredagkvällen bara så där:mad:
 

Gabor

Guest
Förbannad för att jag inte varit förbannad på väldigt länge....nyttigt att få ur sig en massa aggression....nä ut i trafiken å kolla in alla idioter som inte kan köra , sen jääävlar...:mad: :huvet
 

Dark_Messenger

Guest
Fredag är den bästaste kvällen på hela veckan och visst man behöver inte gå ut och supa skallen av sig bara just därför men inte fan vill man dryga bort fredagkvällen bara så där:mad:

Många är "fredagströtta" kanske. Fredag är bra dag att dansa den där töntiga tika masala-dansen, glo på film och myyysa på. Supa får du göra på lördag. :yoparty
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Dom ljög allihopa. Det var idol finale i går. Årets största ickehändelse
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag är förbannad på alla jävla tattare som inte kan låta andras saker vara i fred. Nu har vi haft inbrott i skåpbilen igen. Den här gången bröt dom upp bakdörrarna. Det finns absolut inget av värde i den och ändå kan fuckona inte låta bli...

Ibland ångrar man att flyttade till Slöddertälje.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag är förbannad på alla jävla tattare som inte kan låta andras saker vara i fred. Nu har vi haft inbrott i skåpbilen igen. Den här gången bröt dom upp bakdörrarna. Det finns absolut inget av värde i den och ändå kan fuckona inte låta bli...

Ibland ångrar man att flyttade till Slöddertälje.

Har ni tät vägg fram till hytten så kan det vara en bra idé att låta skåpet vara olåst, då kan lowlifen kolla om skåpet är fullt med 50" tv-apparater utan att bryta sönder en massa...

Varför tror dom alltid att dom ska hitta guld i rostiga skåpbilar, har man inte lastat ur skåpet lämnar man väl inte bilen ute? :va
 

Dark_Messenger

Guest
Jag är förbannad på alla jävla tattare som inte kan låta andras saker vara i fred. Nu har vi haft inbrott i skåpbilen igen. Den här gången bröt dom upp bakdörrarna. Det finns absolut inget av värde i den och ändå kan fuckona inte låta bli...

Ibland ångrar man att flyttade till Slöddertälje.

Skulle inte bo där om jag så fick betalt! :tummenupp
 

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
R1 2007
Jag åker ALLTID med Taxi Stockholm... ALLTID. Ikväll satte jag mig i en bil som jag trodde var dem. Jag sa "fan va skönt med en Taxi Stockholm". Då sa han, "Jag ska vara ärlig men vi e inte Taxi Stockholm " (logga i skit var riktigt snarlik). Då sa jag att jag orkade inte byta och det fick gå för denna gång...

det kostar 130 sek att åka från city till mig men med detta skojarbolag kostade det 240 sek!! Helt sjukt.. 240 sek till Skanstul från cityl!!

Jag sa till honom att de var ju inte blyga med prisrena och vad svarade tomten? "Vi får inte lika många körningar som Taxi Stockholm så därför måste vi ta ett högre pris."

Jävligt konstigt att de inte får så många körningar om de är DUBBELT så dyra! Vilka muppar!


Egentligen e jag inte så arg, jag stör mig bara på muppar...


Kontentan: Om ni kommer till Stockholm, åk BARA Taxi Stockholm om ni ska åka taxi, alla andra skojare kommer ta era dollares :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Mitt avgassystem har pajat och min bil låter som en trimmad Subaru..vilket iof inte är fel..jag kan vänja mig vid att köra med öronproppar :p men den GÅR ju inte som en Subaru..inte ens som en Mazda..
Detta kommer att kosta mig :huvet
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Mitt avgassystem har pajat och min bil låter som en trimmad Subaru..vilket iof inte är fel..jag kan vänja mig vid att köra med öronproppar :p men den GÅR ju inte som en Subaru..inte ens som en Mazda..
Detta kommer att kosta mig :huvet
Ich auch!

Mitt jävla avgas har pajat på Golphen också. :mad:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
...sen är jag förresten fortfarande jävligt trött på de idioter med trasig DNA-stege som inte fattar hur/att man ANVÄNDER DASSBORSTEN!!!!1 :mad:
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att min bil pajade idag, kom 100 meter hemifrån när jag skulle till jobbet..
Detta kommer bli dyrt..
Lagom till den fjolliga julen, när alla idioter förväntar sej julklappar till höger och vänster. Känner mej ruinerad. :(
 

kalson

dänä
Gick med
13 Nov 2007
Ort
Linköping
Hoj
Gixxer1000
Är förbannad på min hals!!! Har aldrig haft så här ont i den. Vill inte äta mat för att det gör så ont att svälja, snart sliter jag ut halsjävlen ur... halsen!! Fan va less..:mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad:
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
För att min bil pajade idag, kom 100 meter hemifrån när jag skulle till jobbet..
Detta kommer bli dyrt..
Lagom till den fjolliga julen, när alla idioter förväntar sej julklappar till höger och vänster. Känner mej ruinerad. :(
Mina syskonbarn får (nästan) aldrig presenter från mig.
Verkar inte hata mig ändå.
Dock gav jag en tusin i 12års present till syrrans minste, eftersom jag tycker att han gör ett bra jobb med hunden han fått.
Gåvorna tar skruv på ett helt annat sätt så.
 
Nyheter
Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Provkörningsduell, Ducati Hypermotard 698 Mono mot Husqvarna 701 SM!

Just nu är Allt om MC på et...

Course 3-i-1 Paketpris – Förarens val

I den spännande världen av ...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Distinguished Gentlemans Ride 2024 körs 19 maj

Söndag 19 maj är det dags f...

Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Top