Idag är jag förbannad därför att...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Koden har de ju ändå ingen större nytta av utan kortet. Det räcker med kontonumret för att länsa kontot med en kortläsare på nåt maffiahak... :gnissla
Skriv i glad-tråden istället att du slapp få kontot rensat :tungan

Btw, bankomaten i Gränby C är säkert fixad vid det här laget om du tom hunnit få brev från banken om det ;)

Själv så är jag bara allmänt förbannad idag... helt utan orsak :mad:

Själva vitsen med "skimming" är ju att man läser en massa kort så att man kan tillverka nya med likadan information på magnetremsan.

Sen behöver dom koden för att länsa ko r tet i en bankomat.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Sjukhuset hade förut tre automater; en är sedan länge borta och det fanns således två kvar där en fanns inne på en bank. Nu har banken, igår, fått för sig att flytta lokaler och vips så var det bara en automat kvar....och den jävla skiten var det idag(återigen)det fel på :huvet ...Summan av det hela; ingen av ställerna som säljer lunch, fika på sjukhuset (!!!)tar kort så det blev att handla äckelsmörgåsar på pressbyrån (där kunde man inte heller ta ut kontanter pga att de inte vill hantera det pga rånrisken) Jag arbetar långa dagar och vill ha min "vanliga" lunch :mad:


2000-talet =papperslöst och kontantfritt samhälle :finger heller..

Sedan är jag urförbannad på SJ o deras stroppiga konduktörer: var på väg att gå på ett konkurrerande tåg (som man får åka med på pendlarkortet) men ville passa på att fråga SJ:s konduktörer ang DERAS tåg till skövde som stod på perrongen brevid om hur de går "nu för tiden", fick då svaret "jag pratar med min kollega och fortsatte prata med honom. Kände mig väldigt illa bemött och frågade om han inte visste när tåget gick. Fick då till svar: Ska du åka med det tåget *pekar mot Connex* så får du fråga deras personal.

Men du din nöt det är ju just SJ:s tåg jag ville fråga om :huvet

Jag är sj priokund,hade lust att trycka upp förmånskortet upp i nästan på honom
 
Last edited:

Toxicity

Snart i ett dike nära dig
Gick med
22 Mar 2006
Ort
Ståkkhålm
Hoj
ÄrrSecks nollnoll
Inslaget om demonstranterna mot aborträtten i dagens Insider.
Man blir fan mörkrädd :huvet
 

marsianmejler

Medlem
Gick med
31 Aug 2007
Ort
Malmö
Hoj
Suzuki
jag precis fått en HGE-100 gps-mottagarmodul i födelsedagspresent till min sonyericsson bara för att upptäcka att det inte existerar ett enda vettigt program som INTE kräver att man kopplar upp mot internet och pyntar iväg direos för det också när man vill navigera... eller?
 

Dark_Messenger

Guest
Mitt hem ser ut som en krigszon. Byter kök. :gråta

Pallar fan inte o bo i denna skiten längre :mad:
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
min disk som förökar sej snabbare än två härjande kaniner, och att jag inte förmår mej att kastrera den... har köpt färdig-mat den senaste tiden för att undvika att diska.. Varför envisas man att gräva sin egen grav?
 

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Ort
K-town
Hoj
Husa 650, kawwa 250
min disk som förökar sej snabbare än två härjande kaniner, och att jag inte förmår mej att kastrera den... har köpt färdig-mat den senaste tiden för att undvika att diska.. Varför envisas man att gräva sin egen grav?

Lösningen heter, papperstallrikar o plastmuggar.
När man behöver diska besticken slänger man dom i en kastrull i med diskmedel o varmvattan så låter man det stå en stund o diska sig själv.

Dock kan man ha en tallrik o ha mackor på för brödsmulor är det bara o dra bort med handen/lite papper.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Lösningen heter, papperstallrikar o plastmuggar.
När man behöver diska besticken slänger man dom i en kastrull i med diskmedel o varmvattan så låter man det stå en stund o diska sig själv.

Dock kan man ha en tallrik o ha mackor på för brödsmulor är det bara o dra bort med handen/lite papper.

Tips från cochen, eller? :)
Menar du att jag ska diska plastbesticken då..?!! :D
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
att det för****vete inte går att bifoga en bild, från min bilder till detta forum!!! Vad gör jag för fel? Arrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!!! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? ..varför vill det inte funka...
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
att det för****vete inte går att bifoga en bild, från min bilder till detta forum!!! Vad gör jag för fel? Arrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhhh!!! Vad har jag gjort för att förtjäna detta? ..varför vill det inte funka...

Bilderna kanske är för stora? Max är väl 141 kb för jpeg om jag inte minns fel.
 

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Bilderna kanske är för stora? Max är väl 141 kb för jpeg om jag inte minns fel.

Nix, de är bara 48 kb... men när jag ska trycker på symbolen för att bifoga rn bild kommer bara ett nytt fönster där det står ange ULR-adress..
Jag bli snart tokig på det här!!!! Nn har jag ju målat en paintbild av en döende MR R6 helt i onödan ju!! Har suttit skitlänge och filat på den bilden ju! :mad: :huvet Varför vill dator-helsiket inte funka? :mad:
Please help me.. someone..
/da vinci
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Nix, de är bara 48 kb... men när jag ska trycker på symbolen för att bifoga rn bild kommer bara ett nytt fönster där det står ange ULR-adress..
Jag bli snart tokig på det här!!!! Nn har jag ju målat en paintbild av en döende MR R6 helt i onödan ju!! Har suttit skitlänge och filat på den bilden ju! :mad: :huvet Varför vill dator-helsiket inte funka? :mad:
Please help me.. someone..
/da vinci

Du har alltså gjort en Paint bild som du har sparatpå din dator?

Då skall du EJ använda "infoga bild" symbolen, denna använder du endast om du vill klistra in en bild från en adress på internet.

Ska du lägga in en bild från din egen burk scrollar du ner en aning när du skriver ett inlägg och trycker på knappen "Hantera medskickade filer".
Gå dit du sparat bilden och välj den.
Men som sagt får den inte vara större än 141 kb.

Funkar det nu?
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
"Nu är jag så jävla arg att jag skulle kunna slå ihjäl ett barn" Citat RR_Larsson


Ungefär så jag känner mig just nu över att ha väntat på en j&/¤(/¤la %&¤(/ till kärring som inte kan hålla sig till de som sagts! :gnissla :huvet :mad:
 
Last edited:

Dominator-Rocks

Guest
Nä det gjorde jag inte. Var den hemsk?

Nä bara "stollig" likt R1mans trådar om du sett dem?

Edit: Antar att den föll under "inga fylle trådar" !

Edit2: Jag spammar ju en hel del och har fått förklarat för mig att det inte är önskvärt och kommer leda till hårdare banningar framöver! :fakta
 
Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Nä bara "stollig" likt R1mans trådar om du sett dem?

Edit: Antar att den föll under "inga fylle trådar" !

Edit2: Jag spammar ju en hel del och har fått förklarat för mig att det inte är önskvärt och kommer leda till hårdare banningar framöver! :fakta
Fniss... Jaja, hoppas han kommer tillbaka snart så man kan få läsa hans roliga inlägg igen ;)
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top