Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
För cirka 10 minuter sedan åkte jag in med Bil (Helv****) i biltvätten.... Åker in... det börjar med att personalen parkerade sin bil där inne för att hålla bilen varm.. så jag måste vänta cirka 10 min för att de ska ta ut den..

när jag ÄNTLIGEN lyckas köra in.. så börjar de dära rödblåa snurrorna närma sig rutan och RUT-HE***** ramlar ner och saken börjar spruta såpa i hela bilen !!!! Och så sitter NÖDKNAPPEN på SJÄLVA saken :mad:.. och där springer man runt och försöker stänga av den !!!!!!

Inge mer köra på ett tag..:huvet

WHAT?! HAHAHAHAHA....
Var är den andra tråden, dehär fick mig att le...
 

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Ort
hemma
Hoj
BMW F800R
..eller snarare ledsen...:gråta för att en av mina få hojåkande vänner ska sälja sin hoj så nu har jag ingen att åka tillsammans med på lite längre turer i vår/sommar... Inte roligt att alltid köra ensam.. :(:(
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
..eller snarare ledsen...:gråta för att en av mina få hojåkande vänner ska sälja sin hoj så nu har jag ingen att åka tillsammans med på lite längre turer i vår/sommar... Inte roligt att alltid köra ensam.. :(:(

:krama
Allt har sin tid, vårat lilla gäng slutade en o en förra året.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
..eller snarare ledsen...:gråta för att en av mina få hojåkande vänner ska sälja sin hoj så nu har jag ingen att åka tillsammans med på lite längre turer i vår/sommar... Inte roligt att alltid köra ensam.. :(:(

Du har PM från 12 kåta grabbar i trakten som vill bjuda ut dig på en "åktur" innan i morgon.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Köpte en hjälmkamera idag. Börjar med att slarva bort det ena minneskortet jag fick med. Sen vägrar kameraaset att starta, trotts att batterindikatorn inte visar på att batteriet är urladdat, på detta så har jag även problem med en uppdatering som måste göra på kameran för att jag skall kunna använda det förbannade 8 gb minneskoret som jag valde till:mad: :huvet
 

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Landskrona
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Tanden jag lagade igår tappade fyllningen nu.. fyfan för att betala, ta ledigt från jobb och åka långväga till tandläkaren.
 

exiteme

Dirty bike, dirty mind...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Bakpååkare. :)
I morse skulle jag ta tåget till jobb. Helt plötsligt fastnade min fot i något på marken. När jag tittar ner ser jag ca 20 st ca 20 cm stålvajrar som pekar upp ut marken på perrongen. De perforerade skinnet på mina kängor + en lång reva. Mina nya kängor är helt förstörda. Är så jävla förbannad!!! :4skrika
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
I morse skulle jag ta tåget till jobb. Helt plötsligt fastnade min fot i något på marken. När jag tittar ner ser jag ca 20 st ca 20 cm stålvajrar som pekar upp ut marken på perrongen. De perforerade skinnet på mina kängor + en lång reva. Mina nya kängor är helt förstörda. Är så jävla förbannad!!! :4skrika

Bättre än att det går igenom foten iaf.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
För cirka 10 minuter sedan åkte jag in med Bil (Helv****) i biltvätten.... Åker in... det börjar med att personalen parkerade sin bil där inne för att hålla bilen varm.. så jag måste vänta cirka 10 min för att de ska ta ut den..

när jag ÄNTLIGEN lyckas köra in.. så börjar de dära rödblåa snurrorna närma sig rutan och RUT-HE***** ramlar ner och saken börjar spruta såpa i hela bilen !!!! Och så sitter NÖDKNAPPEN på SJÄLVA saken :mad:.. och där springer man runt och försöker stänga av den !!!!!!

Inge mer köra på ett tag..:huvet

Vad var/är det för bil? årsmodell?

Beklagar verkligen sorgen, men jösses vad roligt det måste sett ut.
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
Att det så kallade företaget jag jobbar på har så j*vla svårt med kommunikation, chef->anställd. :huvet
Kan inte vara så svårt att skicka ut ett mail. Skulle vara skönt att slippa höra allt ryktesvägen via arbetskamrater.
Inte konstigt att man lyckas gå back 1,5 miljard på ett kvartal.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Fittnyllena på Bussgods :mad: Hur jävla svårt ska det vara att knappa in ett nummer och berätta för mig vart mina paket finns!? Och varför går de upp till Sundsvall när jag bor i MELLANSVERIGE och skiten åker förbi strax utanför min dörr!? :mad:
Och varför anlände inte paketen för en vecka sedan som utlovat?
Kan inte alla inkompetenta människor bara gå och självdö, eller åtminstone flytta till Danmark eller nåt annat skitland?
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Fittnyllena på Bussgods :mad: Hur jävla svårt ska det vara att knappa in ett nummer och berätta för mig vart mina paket finns!? Och varför går de upp till Sundsvall när jag bor i MELLANSVERIGE och skiten åker förbi strax utanför min dörr!? :mad:
Och varför anlände inte paketen för en vecka sedan som utlovat?
Kan inte alla inkompetenta människor bara gå och självdö, eller åtminstone flytta till Danmark eller nåt annat skitland?

Håller med om fraktföretag. Fick reda på nu på eftermiddagen att ett paket för 56.000kr tydligen levererades i tisdag. Det var väl bra, problemet är att det inte var till mig.
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Håller med om fraktföretag. Fick reda på nu på eftermiddagen att ett paket för 56.000kr tydligen levererades i tisdag. Det var väl bra, problemet är att det inte var till mig.

Haha, underbart! Fittnyllen är vanligt i fraktbranschen, jag hoppas de ramlar och bryter venusberget :mad:

Nu är jag förbannad för att jag har ringt på FYRA bilar som jag har varit intresserad av. Tills de svarar. Svenskt namn i annonsen men likförbannat så sitter det en jävla Leifi på andra sidan och förklarar "vilka fina pilen jak har" och att han bara har haft den i en vecka/månad men måste sälja för att han behöver pengar.
Kan vi inte bara förbjuda zigenare att sälja bilar inom Sveriges gränser? Ska man behöva köpa en äcklig Volvo/Saab för att slippa dem!?
Förbannade patrask, det säger jag utan att skämmas :mad:
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Varmkorvspatrullen! :mad: :gnissla

Var på väg hem med bilen ikväll/inatt & sog att några ungar med 2 mopedbilar höll på att sätta upp 2 sånadär avspärrnings pinnar (såndär ~1m hög 20cm bred gul/röd randig), för avfarten ur en rondell som går dit vart jag bor. :mad: (dom hade väl stulit dem från något vägarbete) Då kör jag ett varv till, stannar, och hivar "avspärrningsmojängerna" över räcket så att dom är ur vägen. (man får ju lära sig att man skall ta bort skit som ligger på vägen, i körskolan).

Nå, vad händer? JO POLISHELVETEN KOMMER MED BLÅLJUS OCH FANSKAP OCH BÖRJAR SKÄLLA UT MIG?!. Nåjsar om att man ska låta annans egendom vara osv(?!). Vid det här laget blir jag lite satansd lack på korvmojskonstapeln. :mad: Då säger jag att "jaha, NÄSTA GÅNG LÄMNAR JAG VÄL SKITEN DÅ?!". Så blir han sur & säger " VAR DET DET JAG SA?!"(upprepade gåner), Jag: " nä, med det är så jag tolkar det, för varje jävla gång man skall göra någon nytta så blir det ett jävvla liv!", och då har han mage att skälla och nojsa och påstå att jag minsan skall förstå att jag gjort fel!!!. :mad:

Har dom inget vettigare att göra kan dom fan gå hem och sluta slösa mina skattepengar tycker jag! Sku fan borda få sig lite med käpp så dom fattar att dom ska ge fan att käftas med folk i onödan, helt utan någon jävla gnutta respekt, bara för att dom har fula uniformer & blinkande lampor! :4skrika
 
Last edited:
Nyheter
Sherco 2025 – Första intrycket.

Fotograf: Dan Gustavsson (G...

Shercos nya enduroprogram för 2025!

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Top