Idag är jag förbannad därför att...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Foliehattarna i Outsiders på Kanal 5. :mad:

+1 på den...
VAFFAN HAR ETT MYGGNÄT I PLAST FÖR FUNKTION MOT ELEKTRICITET?? Fine om han ville bygga en Farradays bur men det
krävs...... TAADAAAA................ELEKTRICITET!!!

Jävla nötter... :mad:
 

spixer

spiff
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Skåne
Hoj
yzf 1000R och FZR1000
http://www.expressen.se/ekonomi/1.1873769/vagrade-ta-i-hand-arbetsformedlingen-stangde-av-honom

"Diskrimineringsombudsmannens egen utredning har företaget sagt att det var mannens brist på kompetens och erfarenhet, inte det faktum att han inte tog i hand vid mötet, som gjorde att han inte erbjöds praktikplats."

Och vad faan hade de förväntat sig att företaget skulle säga???:mad:

"Personer måste få hälsa på olika sätt, anser hon.
- Det är viktigt att ingen är oartig, men man måste kunna hälsa på olika sätt beroende på religion, säger Katri Linna."

Min religion säger numera att man hälsar på folk med namnet Katri Linna och folk som har religionen som en så "aktiv del i sitt liv" att de inte kan ta seden dit de kommer, med en fet käftsmäll. :huvet
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
http://www.expressen.se/ekonomi/1.1873769/vagrade-ta-i-hand-arbetsformedlingen-stangde-av-honom

"Diskrimineringsombudsmannens egen utredning har företaget sagt att det var mannens brist på kompetens och erfarenhet, inte det faktum att han inte tog i hand vid mötet, som gjorde att han inte erbjöds praktikplats."

Och vad faan hade de förväntat sig att företaget skulle säga???:mad:

"Personer måste få hälsa på olika sätt, anser hon.
- Det är viktigt att ingen är oartig, men man måste kunna hälsa på olika sätt beroende på religion, säger Katri Linna."

Min religion säger numera att man hälsar på folk med namnet Katri Linna och folk som har religionen som en så "aktiv del i sitt liv" att de inte kan ta seden dit de kommer, med en fet käftsmäll. :huvet

Ja, är lite vansinnigt att olika regler ska gälla beroende på religioner osv. Samma sak med huvudbonader i skolor/bensinmackar etc.

Min religion tror minsan inte på hastighetsbegränsningar, tidsbegränsad parkering, eller inkomstskatt, så det så! :arsele (hittar nog på någonting nytt att inte tro på med, men vafan...:näsblod)
 

Fuuukfiight

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2008
Ort
Värmdö
Hoj
Ktm Rc8
idag är jag jääävligt piss. har fan varit på bra humör i snart två månader. (maldriverna me flickan så livet är rätt gott just nu, å lär väl vara en sisådär tre månader till....)
men imorse kom bakslaget.... d ringdes och jag i fick veta att några snorungar vart in i garaget hemma å försökt sno med sig min audi r8........:huvet
som väl är så lyckades dom inte och på bild hamna dom också :yoparty men fan så arg man blir på folk som inte kan låta bli andras prylar :mad:
hade jag varit hemma så hade jag fan bokstavligentalat strypt dom med mina bara händer :död
 

Jennie08

- Assbikers -
Gick med
3 Oct 2008
Ort
Stockarnas holm
Hoj
R6a
Blir sjukt less på att mitt headset till luren jäämt ska börja glappa. Kan ha det i max en månad sedan måste jag byta. Jävligt tröttsamt för dom är ju inte direkt billiga i inköp heller.
Jävla LG SKIT!!!! :huvet
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
idag är jag jääävligt piss. har fan varit på bra humör i snart två månader. (maldriverna me flickan så livet är rätt gott just nu, å lär väl vara en sisådär tre månader till....)
men imorse kom bakslaget.... d ringdes och jag i fick veta att några snorungar vart in i garaget hemma å försökt sno med sig min audi r8........:huvet
som väl är så lyckades dom inte och på bild hamna dom också :yoparty men fan så arg man blir på folk som inte kan låta bli andras prylar :mad:
hade jag varit hemma så hade jag fan bokstavligentalat strypt dom med mina bara händer :död

Eller så tyckte dom att du hade alldeles för mycket pengar för ditt eget bästa jag menar, en hoj för 200 k och en bil för bra mycket mer sen semester i x antal månader. Tja det är ingen svensson som har råd med de iaf.

//Svensk avundsjuka
 

Mabe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Apr 2007
Ort
Utanbys
Hoj
DR650SE, FS E-bike
Förbannad på katt/katterna som tagit sig in i mitt garage och gått runt på bilen!
 

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
förbannad på min jävla astma som väckte mig o nu sitter jag här o ska snart upp till jobbet o astmaapparaten ligger i bilen som står en bra bit härifrån....
Fitthora.
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
...för att....nä, jag är rätt glad faktiskt. :) Livet är gött, fritt, enkelt!

Tänk på det du också, du klagande människo! :) Puss och peace
 

speedfreak404

Touring Fantast
Gick med
20 May 2009
Ort
Mellansverige
Hoj
;)
För cirka 10 minuter sedan åkte jag in med Bil (Helv****) i biltvätten.... Åker in... det börjar med att personalen parkerade sin bil där inne för att hålla bilen varm.. så jag måste vänta cirka 10 min för att de ska ta ut den..

när jag ÄNTLIGEN lyckas köra in.. så börjar de dära rödblåa snurrorna närma sig rutan och RUT-HE***** ramlar ner och saken börjar spruta såpa i hela bilen !!!! Och så sitter NÖDKNAPPEN på SJÄLVA saken :mad:.. och där springer man runt och försöker stänga av den !!!!!!

Inge mer köra på ett tag..:huvet
 
Nyheter
Sherco nya enduroprogram för 2025

Igår kväll presenterades Sh...

Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Top