Idag är jag förbannad därför att...

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ok jag e förbannad, så förbannad att jag tar resten av meddelandet capslockat: JÄVLA IDIOTKINEISMIFFODAMPBARN HÅLL KÄFTEN FÖRFAN NÄR ERAN MORMOR SOVER!! O KLAMPA INTE RUNT I ONÖDAN ERA SMÅ JÄVLA SKITAR!!!! HELVETEEE!!! :mad:
 

Calmanders

U'll never catch me alive!
Gick med
25 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
954 Fighterblade -03
...folk som inte kan hålla hastigheten, utan ligger i 74,5km/h på 90-väg då man kommer med bil och släp a' 58.000kg. och ligger upp i räva på dom.(Ok. Får iofs. bara köra 80 med släp, men förbrukardatorn säger inte ifrån förräns vid 84km/h)
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har i den andra tråden (idag log jag) skrivit om goa tågvärdar men som alltid finns det människor som inte ska jobba inom servicebranschen :mad:

Har under två tillfällen suttit med en handikappad ung tjej som jag började prata med när jag "lånade" ut Metro då hon hade glömt den. Hon går av ungefär halvvägs (kan bara gå några steg, har rullstol) och första gången jag träffade henne så frågade hon tågvärden om hon fick hjälp med avstigningen av tågvärden. "jajamensan det ska vi ordna"...frågan är om hon verkligen fick hjälp för dagen efter när jag träffade henne igen så var frågan till tågvärden"jag fick ingen ledsagning i går så jag ringde i förväg och hoppas det fungerar bättre den här gången".
Jag blev helt paff, hur kan man bara vara så oansvarig och bara strunta i henne, jag såg henne resa sig upp för att sedan ta sig stapplande ut till sin rullstol så jag trodde det ordnade sig, jag frågade självklart om hon behövde hjälp. När tåget nu stannade idag så kom tågvärden fram men ställde sig bara brevid rullstolen, för henne bra bit bort, utan att ens bry sig om henne..tåget krängde och hon ramlade omkull. Gick fram o hjälpte henne, det enda tågvärden gjorde var att stå kvar där ta rullstolen var..:huvet :mad: ska det vara så jävla svårt att hjälpa och bry sig om andra människor, hon hade ju t om ringt i förväg och frågat om de kunde vara till assistans.

Träffar jag tjejen igen så ska jag säga till henne att jag hjälper henne, skiter i om jag går av o tåget åker iväg, människor är viktigare än pengar (jobbet).

Hjälp med väskor upp på hyllan kan ni btw glömma, "det ingår inte i våra arbetsuppgifter"..
 
Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Sitter på tåget mellan Sthlm och Nässjö och irriterar mig på en kille i mörk kostym som sitter en dryg meter bredvid mig och pratar så högt i sin mobil att det troligen hörs in i de anliggande vagnarna.

– Jovisst, vettu. Det va minsann på f*tthåret och sen så...!!!!

:rolleyes:

På tåg ska det vara lugnt och tyst.
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Sitter på tåget mellan Sthlm och Nässjö och irriterar mig på en kille i mörk kostym som sitter en dryg meter bredvid mig och pratar så högt i sin mobil att det troligen hörs in i de anliggande vagnarna.

– Jovisst, vettu. Det va minsann på f*tthåret och sen så...!!!!

:rolleyes:

På tåg ska det vara lugnt och tyst.

Han har säkert precis köpt den och måste visa alla hur häftig han är, som har mobiltelefon, som man till och med kan ringa med, från tåget. :rolleyes:
 

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Ort
Internationella Rymdstationen, ISS
Hoj
FoxP2
Sitter på tåget mellan Sthlm och Nässjö och irriterar mig på en kille i mörk kostym som sitter en dryg meter bredvid mig och pratar så högt i sin mobil att det troligen hörs in i de anliggande vagnarna.

– Jovisst, vettu. Det va minsann på f*tthåret och sen så...!!!!

:rolleyes:

På tåg ska det vara lugnt och tyst.

Blåtanda han lite bögporr.
 

Dominator-Rocks

Guest
Sitter på tåget mellan Sthlm och Nässjö och irriterar mig på en kille i mörk kostym som sitter en dryg meter bredvid mig och pratar så högt i sin mobil att det troligen hörs in i de anliggande vagnarna.

– Jovisst, vettu. Det va minsann på f*tthåret och sen så...!!!!

:rolleyes:

På tåg ska det vara lugnt och tyst.

Du är en JÄVLA GNÄLLSPIK!


Faan flytta ut i skogen med dig där ingen annan människa finns!

Då blire väll gnäll om flugor ormar björnar rävar som väsnas sticks bajsar osv...


Du gnäller ju förfaan på en ny människa varje dag :dummer
 

*Larre*

Medlem
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Skbg
Hoj
Såld, senast Speed Triple -02
Sitter på tåget mellan Sthlm och Nässjö och irriterar mig på en kille i mörk kostym som sitter en dryg meter bredvid mig och pratar så högt i sin mobil att det troligen hörs in i de anliggande vagnarna.

– Jovisst, vettu. Det va minsann på f*tthåret och sen så...!!!!

:rolleyes:

På tåg ska det vara lugnt och tyst.
Var inte detta första klassens material (med dina mått mätt alltså) för en OT-trådstart idag?!
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
När jag upptäckte precis innan vi kom fram till Gotland att jag hade tagit fel nyckel till hojen. Jävligt lyckat när man ska ha tre dagars körning på ringen.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Restskatt. 46.000:- :mad:

...RESTskatt?! Det är ju för fan en halv årsskatt!! :mad: Har du struntat i att pröjsa skatt? Menar...FÖRTISEXTUSEN i restskatt? :skrämd

Arme jävel...hoppas du finner lite ljus i denna mörka stund då pesten närmar sig.....:(

*harkel* Okej, en annan variant då....:tungan

Fi fan....:huvet
 

Dominator-Rocks

Guest
När jag upptäckte precis innan vi kom fram till Gotland att jag hade tagit fel nyckel till hojen. Jävligt lyckat när man ska ha tre dagars körning på ringen.

Jävligt klåpigt må jag säga, men det måste la gå o koppla förbi på någe sätt?
 

gixxer_ecke

Tjockis
Gick med
17 Mar 2007
Ort
daaaalaaarna
Hoj
Gixxer K3
Jävla klåpare till mc-mekar!!! :huvet

Man kan fan inte lämna in nånting på märkesverkstäder, vare sig bil eller hoj :mad:
Efter att min hoj blivit reparerad har jag hittills hittat följande.....

Styrkronemuttern satt så löst att jag kunde röra den för hand. Gaffeln glappade "något".... :rolleyes:

Bakre blinkers monterade på fel sida, inte kablaget, utan själva husen. Blinkar man höger så är det höger fram och vänster bak som blinkar.

Bromsslangen fram från pumpen satt inte fast som den skulle i sitt fäste.

Ska bli intressant att fortsätta se över hojen, undrar om svingen sitter som den ska.... :rolleyes:
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Egentligen hände det här igår men jag e fortfarande förbannad:

På jädra kulturberikar-kärring-pack i Slöddertälje som har satt i system att sätta sina TIO-åriga döttrar/söner i barnvagn (Sulky) och dra med på bussen så att de ska få åka gratis. :mad:
Inte nog med att de fanimej ska leva här gratis, de tänker inte betala för sig heller...men det värsta är att bara för att de gör detta så kan inte vanligt folk med sina nyfödda bebisar åka med för det finns ingen plats i bussarna!

Jag var så förbannad på en av dom igår att jag tänkte säga till henne:
"Om jag ser dig på bussen en gång till med barnvagn så ska jag knyckla ihop den där jävla skiten och kasta den av bussen och du åker ut efter."
Men sonens moder stoppade mig som tur var.
Inte nog med det, kärringjäveln trängde sig på bussen framför 3 andra småbarnsfamiljer oxå. 2 av dom fick vänta på nästa buss.

Jävla pack! :mad:
 
Nyheter
Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Top