Idag är jag förbannad därför att...

Tirendo håller inte vad de lovar. Bakdäcket till mc:n skulle ta 2-5 dagar, men dröjde 10 dagar. Jag tänkte att de har fått god kritik av andra så det var en engångsföreteelse, men nu beställde jag däck till bilen som också skulle ta 2-5 dagar. Efter fyra dagar får jag ett meddelande om att det är tre dagars försening. Jag hade tänkt åka ett par hundra mil under nästa vecka, men det lär jag inte göra med däcken som de ser ut nu.

Visst kunde jag ha beställt tidigare, men kan man inte hålla 2-5 dagar så skriver man inte det.
Det enda de gör snabbt är att meddela att beställningen inte längre går att ändra.:finger
Min beställning av fyra däck till bilen har börjat levereras. Sen några dagar visar Postnordappen att jag har 6 kolli registrerade. Två av dem är på väg och ett kolli är levererat.

...därför det finns folk som saknar all form av social kompetens. Man kan inte sitta på en resturang, full med folk, och kolla på TiltTok-klipp på högsta volym.
Drägg.

Jo, det kan man visst det, det ser och hör jag dagligen....

Själv har jag hörlurar oavsett om jag tittar/lyssnar på något själv eller inte, för att stänga ute idioterna, tyvärr måste man ju kommunicera några ord ibland och ta av/ur en luren, och då hör man omgivningen.

Jag funderar på att bli en sån där som sitter i bilen hela lunchen

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...