Idag är jag förbannad därför att...

På MC-mässan i Uppsala i vintras lovade jag Sweet Bike att komma och prova en Benelli TRK502X till sommaren. Nu är det sommar så jag åkte dit. "Nä, vi har en demodag i augusti, kom då".

Åkte till Lelles för att se om jag blev sugen på en Africa Twin eller en KTM 1290, men där fanns ingen som ville sälja nån mc.

På MC-mässan i Uppsala i vintras lovade jag Sweet Bike att komma och prova en Benelli TRK502X till sommaren. Nu är det sommar så jag åkte dit. "Nä, vi har en demodag i augusti, kom då".

Åkte till Lelles för att se om jag blev sugen på en Africa Twin eller en KTM 1290, men där fanns ingen som ville sälja nån mc.

Du vill ha en Tenere som alla andra, dom kanske vill sälja

Jag gör en större insats varje dag men det räcker inte när ni andra idioter bangar ur, inte ens med på topp 40 listan! :(
FB_IMG_1689106052250.jpg

Förlåt, det är jag som drar ner snittet.
I dag hällde jag bort någon liter gammalt öl när jag städade kylen, med det intäknat kanske jag kommer upp i 5

Jo, precis. Det var dessutom ett riktigt åkerspöke

Jag har inte följt det där riktigt, men modigt av företaget att gambla med risk att förlora stort,

Jag tror ju inte att man tar igen på woke-folket det man har förlorat på hillbillysarna, det skiljer väl några tiopotenser i ölkonsumption emellan grupperna.... :lol

Jag har inte följt det där riktigt, men modigt av företaget att gambla med risk att förlora stort,

Jag tror ju inte att man tar igen på woke-folket det man har förlorat på hillbillysarna, det skiljer väl några tiopotenser i ölkonsumption emellan grupperna.... :lol
Jag har lite halvt hängt med i det och pr-folket på AHB har gjort vartenda fel de kunnat hela vägen.

Jag har lite halvt hängt med i det och pr-folket på AHB har gjort vartenda fel de kunnat hela vägen.

Ja, det känns väl som att pr-folket överskattade "the power of woke" lite...
Samtidigt har dom ju pitchat iden till styrelsen som har godkänt den...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT