Idag är jag förbannad därför att...

Semester.

Den bästa semesterbilen av två bilar är på verkstad och väntas vara klar om 1-2 månader. (försäkringsärende)

Mitt fel att den står där. ?

Å badsjön på gångavstånd hemifrån har en kraftig algblomning.

Har iaf ledigt till 14/8. Får se vad som mer går åt helvete nu? Lär väl skrota hojen också...

Semester.

Den bästa semesterbilen av två bilar är på verkstad och väntas vara klar om 1-2 månader. (försäkringsärende)

Mitt fel att den står där. ?

Å badsjön på gångavstånd hemifrån har en kraftig algblomning.

Har iaf ledigt till 14/8. Får se vad som mer går åt helvete nu? Lär väl skrota hojen också...
Min semester är (nästan) slut.
Njut, ditt as.

På MC-mässan i Uppsala i vintras lovade jag Sweet Bike att komma och prova en Benelli TRK502X till sommaren. Nu är det sommar så jag åkte dit. "Nä, vi har en demodag i augusti, kom då".

Åkte till Lelles för att se om jag blev sugen på en Africa Twin eller en KTM 1290, men där fanns ingen som ville sälja nån mc.

På MC-mässan i Uppsala i vintras lovade jag Sweet Bike att komma och prova en Benelli TRK502X till sommaren. Nu är det sommar så jag åkte dit. "Nä, vi har en demodag i augusti, kom då".

Åkte till Lelles för att se om jag blev sugen på en Africa Twin eller en KTM 1290, men där fanns ingen som ville sälja nån mc.

Du vill ha en Tenere som alla andra, dom kanske vill sälja

Jag gör en större insats varje dag men det räcker inte när ni andra idioter bangar ur, inte ens med på topp 40 listan! :(
FB_IMG_1689106052250.jpg

Förlåt, det är jag som drar ner snittet.
I dag hällde jag bort någon liter gammalt öl när jag städade kylen, med det intäknat kanske jag kommer upp i 5

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back