Bushido
Skånsk Säckpipsninja
- Gick med
- 9 Sep 2006
- Hoj
- HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83 samt en bunt småttingar.
Gubben som tyckte att "jag ska bara hoppa ut snabbt" utanför entrén till affären. Entrén ligger precis vid infarten till parkeringen, och herrskapet valde att stanna precis mitt i infarten vilket fick till följd att efterföljande bil som också skulle också in på affärens parkering blev stående halvvägs in och blockerade vägen utanför varpå bilen därefter fick stanna mitt ute på vägen och så vidare tills en hyfsad kö hunnit bildas ute på vägen utanför parkeringen då gubben var allt annat än snabb ur bilen. En av bilarna i kön tutade för att uppmärksamma gubben på att detta kanske inte var helt genomtänkt, och gubben blev då förbannad och gestikulerade och ropade åt personen som tutade som om det vore denne som gjort fel... Allvarligt talat, hur tänker en del?
Om du nu nödvändigtvis "ska bara" så ska du fan flyga ur bilen och inte hindra efterföljande bilar från att köra in på parkeringen, kan du inte åstadkomma det får ni fan parkera först och så får du gå de futtiga extra metrarna till ingången istället
Jävla blådåre 
Om du nu nödvändigtvis "ska bara" så ska du fan flyga ur bilen och inte hindra efterföljande bilar från att köra in på parkeringen, kan du inte åstadkomma det får ni fan parkera först och så får du gå de futtiga extra metrarna till ingången istället
Jävla blådåre 
. Nu är det bortskruvat och ivägskickat på rengöring. Hoppas att det hjälper, ett nytt kommer att kosta 16800,men det får väl gå på hushållskontot isf