Idag är jag förbannad för att jag bor i Göteborg, en stad full av hjärndöda idioter och annat pack.
Jag hatar den här staden. Jag hatar alla människor här. Jag hatar alla jävla idiotiska byggen man utför pga västlänken som gör att jag inte kan köra bilen någonstans utan att köa ihjäl mig. Jag hatar alla stroppiga övre medelklasskärringar i sina nyleasade bilar som tror dom e så jävla coola och står över lagen. Jag hatar alla förbannade cyklister som tycker att dom äger vägen och därtill alla övergångsställen. Dom är garanterat miljöpartister allihop, det ser jag på deras blick när dom försöker stirra ihjäl mig genom vindrutan vid korsningarna. Jag hatar alla jävla hottentottar som kör som svin på enkelriktade gator och cykel- och gångvägar. Kaxig och tyken attityd och ska knulla allas morsor så fort någon säger till dom. Jag hatar Göteborgs Stad för alla helt sanslösa regler och bestämmelser om allt och alla. Hur man i största möjliga mån försöker bygga bort alla möjligheter till att äga och bruka ett motorfordon - fossilt eller elektriskt. Jag hatar alla lata medelåldersfetton och småglin på sina elektriska tattarsparksyklar som ligger slängda överallt på både trottoarer, gator och i parker. Har även sett dom på botten av vallgraven. Hatar hur dom kör på trottoarer och sicksackar mellan fotgängare och hur dom kör på vägarna och vinglar till för minsta lilla. Förra veckan dundrade en av dessa idioter rätt in i bakskärmen på min 435i och orsakade en stor jävla buckla precis vid c-stolpen. Min bil var tillomed parkerad vid tillfället, men ändå lyckades den här miljömedvetne sparkcyklisten skickligt navigera rakt in i bilen.
Dra åt helvete vad förbannad jag är just nu. Innan jag e 40 (9 år), så ska jag inte längre vara beroende av ett jobb så jag kan flytta dit jag vill för att slippa alla hjärndöda människor som bor här.
Tvi.