Idag är jag förbannad därför att...

Förbannad på att det finns alldeles för många som inte kan läsa, förstå, ta till sig och agera enligt skrivna instruktioner.

En gasolgrill och en micro mm. är INTE varesig pappersförpackningar eller returpapper.

Åk förihelvete till den större miljöstationen och lämna av det där. Dumpa inte av det vid kvarterets återvinningsigloo. KLENBEGÅVADE KLÅPARE!

All heder åt de som städar. Ni är värda varenda spänn.

https://youtu.be/GTEVXl0uxHg
Funkar det på gräsklippare så funkar det säkert till en mini.
:smasha

Vill helst inte chansa, känns som en olycka som väntar på att hända om jag ska ge mig på något sådant :näsblod Sen verkar ju toppen i klippet vara gjort av alu, min är gjutjärn... Så nej, toppen vågar jag nog inte använda utan att få sätet omfräst/ipressat av någon som kan... Blir till att se sig om efter en ny. Kunde jag sen bara få tillbaka en del av pengarna för skrotklumpen som jag köpt så vore allt frid och fröjd, men det återstår väl att se.

Last edited:
Vill helst inte chansa, känns som en olycka som väntar på att hända om jag ska ge mig på något sådant :näsblod Sen verkar ju toppen i klippet vara gjort av alu, min är gjutjärn... Så nej, toppen vågar jag nog inte använda utan att få sätet omfräst/ipressat av någon som kan... Blir till att se sig om efter en ny. Kunde jag sen bara få tillbaka en del av pengarna för skrotklumpen som jag köpt så vore allt frid och fröjd, men det återstår väl att se.

Kanske du skulle lyssna med Polarmotor i Vega (Haninge), www.polarmotor.se. Han är skitduktig på mycket men jag vet inte om han bara mekar mc men han är bra på gamla saker, kan vara värt och lyssna med honom? Kenneth heter han, hälsa från hans granne Nina. :)

Kanske du skulle lyssna med Polarmotor i Vega (Haninge), www.polarmotor.se. Han är skitduktig på mycket men jag vet inte om han bara mekar mc men han är bra på gamla saker, kan vara värt och lyssna med honom? Kenneth heter han, hälsa från hans granne Nina. :)

Tack för tipset! Ska lägga det på minnet ifall jag bestämmer mig för att fixa toppen :)

-Rött o grönt!? O det säger du nu...

20180614-131559.jpg

Fotbollstävlingar tar lite för stor plats i medieflödet. Vuxna människor som irrar runt på en gräsmatta är ganska nära definitionen på hur tråkigt något kan bli.

Alla tröttmössor på vägarna som inte ens orkar hålla upp hastigheten... Måste de köra 15-20 km - under - gällande hastighet..? Va? Va? Va?

Det är väl hela poängen med att sitta på 130 hästar? Snabba omkörningar är säkra omkörningar

Mnja... *host* Nu är ju inte streeten begåvad med mer än 106 hkr. För det andra tar jag bilen eftersom parkeringen är på baksidan av jobbet, ensamt och usel utsikt. Trist och komma ut i full utstyrsel efter jobbet och hojen är borta på kvällen. Mr Grey och jag är bundisar och Mr Grey ska med hem. :)

Mnja... *host* Nu är ju inte streeten begåvad med mer än 106 hkr. För det andra tar jag bilen eftersom parkeringen är på baksidan av jobbet, ensamt och usel utsikt. Trist och komma ut i full utstyrsel efter jobbet och hojen är borta på kvällen. Mr Grey och jag är bundisar och Mr Grey ska med hem. :)

Det problemet fixar man lättast genom att ha en skabbig pendlingshoj som det inte gör så mycket att bli av med, varesig monetärt eller emotionellt. :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman