Idag är jag förbannad därför att...

…man måste köra runt och omkring i sta'n när man ska hem från Östermalm pga slukhål i Söderledstunneln med enorma köer på Söderleden. Tur jag hittar skitbra via smågator som en inbiten chaffis men…

Bra miljötänk med enkelriktat, avspärrat, vänstersväng förbjudet, genomfart förbjuden mot Södermalm, avstängt vid Slussen och endast buss tillåtet, körfält som plötsligt byter ämne och blir bussfil, köra runt kvarteren för att komma dit jag vill, fotgängare trötta på livet gående mot röd gubbe… Med mera, med mera. :zpy

…man måste köra runt och omkring i sta'n när man ska hem från Östermalm pga slukhål i Söderledstunneln med enorma köer på Söderleden. Tur jag hittar skitbra via smågator som en inbiten chaffis men…

Bra miljötänk med enkelriktat, avspärrat, vänstersväng förbjudet, genomfart förbjuden mot Södermalm, avstängt vid Slussen och endast buss tillåtet, körfält som plötsligt byter ämne och blir bussfil, köra runt kvarteren för att komma dit jag vill, fotgängare trötta på livet gående mot röd gubbe… Med mera, med mera. :zpy

Du menar så här?

Det värsta är att det där var på skoj, men de som styr nu verkar ha tagit det som en instruktionsfilm.

...jag höll på att trilla omkull när jag åkte iväg med hojen eftersom den inte gick att styra, vilket i sin tur berodde på att det satt en skruv i framdäcket som tömt det på luft. Härligt, ett nytt mc-däck är precis vad jag vill lägga pengar på just nu. :gnissla

Å andra sidan gick motorn bra mycket bättre på tomgång och lågvarv med K&N-filtret som jag petade i idag så det väger upp en smula. Jag borde bytt till K&N för länge sedan juh!

…jag blev nekad köp med Rikskupongkortet idag. Tjejen bakom disken menade att det är så höga avgifter på tjänsten.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT