Idag är jag förbannad därför att...

Jobbat en halv månad, och lön efter det.
Men skatt, det har de nog fan dragit för en hel månad...
40% landar det på...
:gnissla

På mig själv... För att jag dom senaste tio åren sunkat ner min kropp och min kondition.
Så nu ligger jag på soffan och försöker andas efter att ha sprungit knappt 200 meter och gått en kilometer eller 2. Fyfan för fet mat cigaretter och sprit.

På mig själv... För att jag dom senaste tio åren sunkat ner min kropp och min kondition.
Så nu ligger jag på soffan och försöker andas efter att ha sprungit knappt 200 meter och gått en kilometer eller 2. Fyfan för fet mat cigaretter och sprit.

Känner lite samma sak fast i mitt fall så var jag i iaf hyfsat bra form för bara 2 år sen. Sprang 5 km flera gånger i veckan, gick på gym, cyklade 3 mil Cykelvasan förra sommaren. Gick ner nästan 20 kilo på 1 år men har nog fan lyckats få tillbaka 10-15 av dem igen.

Nä nu räcker det. Nya livet börjar...(går till kylen för en till chokladboll)...NU!

11101990_1633297416892191_1622611319_n.jpg

Känner lite samma sak fast i mitt fall så var jag i iaf hyfsat bra form för bara 2 år sen. Sprang 5 km flera gånger i veckan, gick på gym, cyklade 3 mil Cykelvasan förra sommaren. Gick ner nästan 20 kilo på 1 år men har nog fan lyckats få tillbaka 10-15 av dem igen.

Nä nu räcker det. Nya livet börjar...(går till kylen för en till chokladboll)...NU!

Lyckligtvis så slutade jag röka för lite mer än ett år sedan. Så nu är det bara fettobuken och konditionen kvar att ta tag i.

*För det andra tycks det nu ske minst ett skottdåd per dag i landets invandrardominerade problemområden; detta trots att regimtrogna kriminologer påstår att Sverige blir ett allt tryggare land med allt mindre våldsbrottslighet.

*För det andra tycks det nu ske minst ett skottdåd per dag i landets invandrardominerade problemområden; detta trots att regimtrogna kriminologer påstår att Sverige blir ett allt tryggare land med allt mindre våldsbrottslighet.
Klart det är tryggare men glöm inte skyddsvästen

Klart det är tryggare men glöm inte skyddsvästen
De är nog orsaken att det dör färre.. Alltfler bär numera skyddsväst!

Själv nöjer jag mig med att gå i taket över att skämtteleoperatören Qall ringer 3ggr per dag till vår Nix-ade telefon..NIX-ad sen fem år tillbaka. Svinen ringer dessutom både till fast och mobil telefon..Alla NIX-ade.
Detär inte klokt så många "fina ord" man får ur sig när de ringer för tredje ggn samma dag....:gnissla

Lyckligtvis så slutade jag röka för lite mer än ett år sedan. Så nu är det bara fettobuken och konditionen kvar att ta tag i.

Själv ska jag gifta mig nästa sommar så jag har rätt bra motivation att ta tag i tränandet igen.

De är nog orsaken att det dör färre.. Alltfler bär numera skyddsväst!

Själv nöjer jag mig med att gå i taket över att skämtteleoperatören Qall ringer 3ggr per dag till vår Nix-ade telefon..NIX-ad sen fem år tillbaka. Svinen ringer dessutom både till fast och mobil telefon..Alla NIX-ade.
Detär inte klokt så många "fina ord" man får ur sig när de ringer för tredje ggn samma dag....:gnissla

Svara och spela upp en p-rulle i luren. Eller gör vad som helst för att fördriva deras tid bara du inte säger nånting själv som kan klippas ihop till att du går med på att köpa nån skit.

Finlands statsminister går ut med förslag att sänka arbetstagarnas löner, minska semestern, kapa i rätten till sjuklön & rycka övertidsersättningen.

Va i? Är karln alldeles dum i huvet?
Lönenivån är på många ställen alldeles förkastlig redan, och jag tänker då inte gå på jobb inte en minut till om de drar till med något sånt där!
Han kan gott få jobba för en handelsavtalslön på 1700€ i mån så länge jag skall betala skatt åt aset. Man behöver fan inte klaga på att andra har det för bra när man lyfter miljonlön själv. Även om man är statsminister.

:mad:

image.jpg

Den här jävl skiten gjorde att jag fick skriva om inlägget ja citerade på två meningar 5ggr... Va fan är de som händer? Drabbar de bara mig?? Hände på min iPhone 5s och även 6an men efter att sporthoj "uppdaterade", händer det BARA MIG?! Blir ju fan tokig, ännu värre när man skriver långt.. Och autospar bara har med tre meningar av 15...

Hände i helgen men idag bär jag flyttade hojen blev jag förbannad igen.
Det ringde nån mupp och hotade mig i söndags för att mitt larmlås på hojen hade pipit ett tag under natten och morgonen pga dåligt batteri.
Det gav alltså inte en så pass hög signal att jag hörde den upp till lägenheten alldeles ovanför.
Han hotade med att slå sönder hojen om jag inte åtgärdade problemet genast och skrek åt mig att lösa det nu, då jag redan sagt att det måste vara batteriet och att jag ska fixa det. Då skriker han att om det här händer igen kommer jag slå sönder hojen för det där är inget normalt lås.
Undrar vad han hade gjort om ett billarm hade gått, jag menar det väcker ju hela kvarteret. Detta hördes inte två portar bort när jag stod nere på gatan.
Undrar även varför han inte ringde direkt när han började reta sig på det så hade problemet varit löst innan han fick psykbryt.
Han ringde självklart från ett nummer som inte är registrerat men som troligen är ett företagsnummer då det börjar på 010-
Idioter till människor.

Jävla grannar tycker att man minsann måste "ta hänsyn" till folk med barn. Förbanna inte mitt problem att han inte kan hålla kuken i styr! :mad:

Ja händer det nåt med hojen så har jag ju hans telefonnummer. Han får nog byta det om han gör nåt. :)

Starta ett billarm, ta bort nummerskylten, ta fram kameran, filma när grannen drabbas av mental härdsmälta och försöker döda bilen, lägg upp på youtube eller sälj till nån reklambyrå som kan använda den till att göra reklam för valium eller liknande. Köp öronproppar och en hink valium till grannen och nåt trevligt till dig själv för alla pengarna.
Varsågod.

Starta ett billarm, ta bort nummerskylten, ta fram kameran, filma när grannen drabbas av mental härdsmälta och försöker döda bilen, lägg upp på youtube eller sälj till nån reklambyrå som kan använda den till att göra reklam för valium eller liknande. Köp öronproppar och en hink valium till grannen och nåt trevligt till dig själv för alla pengarna.
Varsågod.

Fan vilken bra idé.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma