Idag är jag förbannad därför att...

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -00
Hantverkare :mad: Fuskjobb :mad: Och att de kanske måste bryta upp badrumsgolvet igen om jag har otur... (nä, det är klart. Man kan ju inte räkna med att ett badrum som renoverades i okt-nov ska hålla ända till mars:rolleyes: )

Bortser man från det är det finfint fresten:)
 

BlackSheep

Eliten
Gick med
13 Jan 2008
Ort
Säffle
Hoj
bygge
Finns inget alternativ, ge dom spö bara :D

Fast de är roligare att stå emot och bara garva åt dom!


Stod emot när idioten stod och sa att han tyckte jag va dum i huvvet bakom ryggen på mig, men när jag fick höra att han ville slå mig så small det och sen den klockrena... Vill du fortf slå mig?!? :D

Men jag har jävligt ont i knogarna som är som puttekulor idag:p
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att min idiot till bästa kompis fick nåt jävla fnatt igårkväll när vi skulle hem från utestället.
Han ville hem mycket tidigare än mig, och då frågade jag helt enkelt om jag inte kunde komma senare. Jo, det var helt okej, så jag stannade ju kvar.
När jag sen ringde för att höra hur vi skulle göra med nyckeln och så så sa han att jag inte fick sova där, skulle jag det hade jag minsann fått följa med honom direkt när han gick.
Man kan ju fan inte ändra sig mitt i allt angående en sådan sak.
Han tyckte det var helt okej att jag skulle tillbringa natten utomhus.
Jävla rövhål....
 

Dominator-Rocks

Guest
För att min idiot till bästa kompis fick nåt jävla fnatt igårkväll när vi skulle hem från utestället.
Han ville hem mycket tidigare än mig, och då frågade jag helt enkelt om jag inte kunde komma senare. Jo, det var helt okej, så jag stannade ju kvar.
När jag sen ringde för att höra hur vi skulle göra med nyckeln och så så sa han att jag inte fick sova där, skulle jag det hade jag minsann fått följa med honom direkt när han gick.
Man kan ju fan inte ändra sig mitt i allt angående en sådan sak.
Han tyckte det var helt okej att jag skulle tillbringa natten utomhus.
Jävla rövhål....

Han var chewrig för att han inte fick ligga, inget konstigt!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Han var chewrig för att han inte fick ligga, inget konstigt!

För att han inte fick ligga med sin nya granne i så fall.
Nu vill han tydligen aldrig höra av mig igen, så uppenbarligen var det mitt fel att han betedde sig som en idiot. Killar alltså....
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
För att :
1. Jag e fortfarande förkyld, snorig som fan och ont i halsen !
2. Det är fortfarande kallt och regnigt.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona

För att hunden jag har väntat på och åkte 40 mil för att se igår är ju skelögd så det heter duga och uppfödaren tycker inte att det syns "vi har inte märkt nått" (både jag och min mamma som ingen har hunderfarenhet märkte ju att ögonen inte var riktigt som dom skulle)..att det är ett problem.

Det tycker jag! Alternerande strabismus (skelögdhet på alternerande ögon) kan väl inte vara en höjdare? (väntar på inlägg från Flamma..när hon torkat klart kisset på golvet ;))
Kan betyda att den har skador på förlängda märgen eller så kan det bara vara så att den ser ut så men hur som helst så tycker jag att det är ett problem!

Jag var bara lite uppgiven igår för jag har väntat på detta så länge och nu tar det ännu längre tid och jag måste börja om att kolla runt! Sedaan känns det taskigt att "välja bort" valpen :( jag vet hur dumt det låter men så känns det!
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
För att hunden jag har väntat på och åkte 40 mil för att se igår är ju skelögd så det heter duga och uppfödaren tycker inte att det syns "vi har inte märkt nått" (både jag och min mamma som ingen har hunderfarenhet märkte ju att ögonen inte var riktigt som dom skulle)..att det är ett problem.

Det tycker jag! Alternerande strabismus (skelögdhet på alternerande ögon) kan väl inte vara en höjdare? (väntar på inlägg från Flamma..när hon torkat klart kisset på golvet ;))
Kan betyda att den har skador på förlängda märgen eller så kan det bara vara så att den ser ut så men hur som helst så tycker jag att det är ett problem!

Jag var bara lite uppgiven igår för jag har väntat på detta så länge och nu tar det ännu längre tid och jag måste börja om att kolla runt! Sedaan känns det taskigt att "välja bort" valpen :( jag vet hur dumt det låter men så känns det!


Å, fan... Förvisso har jag aldrig träffat någon valp som varit skelögd, men jag skulle i.a.f. inte välja en sådan valp. Vad är det för ras det handlar om?
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Cavalier King Charles


Vad du än gör så välj inte en valp som är deffekt bara för att du tycker synd om den. Finns massor av valpar bara att leta vidare.

Surt när man har ställt in sig på en :pannkyss

Men just den rasen ska väll inte vara så svår att hitta en valp på närmare håll.


Just nu är det 21 uppfödare som har valpar :)

http://www.cavaliersallskapet.net/
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Tänkte just säga det som Mitra sa...
Klart du inte ska välja en som inte är riktigt rätt, okay felmönstrad om man inte ska ställa ut den men är den skelögd så är det ju lite onödigt..
Cavalier King Charles har nog med sina hjärtproblem utan att man ska behöva lägga till fler potentiella problem.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top