Idag är jag förbannad därför att...

Har redan tänkt på det där och har därför en...

...sådan redan som jag kliar med, men den når inte in till hälen riktigt om jag petar in vid tårna och kör jag ovanifrån är jag rädd att jag ska raspa där de har opererat :gnissla

Livet är bättre utan gips, så är det bara...

Jobbigt läge, å mycke gnäll. Ge den jäveln en råsop så ska du se att de slutar att klia :mad:

Jag är förbannad därför att....

Mitt och tjejens förhållande är knackigt..
Hon har arbetat på annan ort ett år medans jag suttit hemma med vår gemensamme 2 årige son.. ==> hon har förändrats och jag blivit bitter..

Tur att det är vår snart..

Jag är förbannad därför att....

Mitt och tjejens förhållande är knackigt..
Hon har arbetat på annan ort ett år medans jag suttit hemma med vår gemensamme 2 årige son.. ==> hon har förändrats och jag blivit bitter..

Tur att det är vår snart..

Synd... Men lite naivt att tro att det skulle fungera..

Hon är ju trots allt tjej.

Du ska få dig en kram på festen på lördag för att du är så snäll :)

Hoppas du kommer ihåg det när det väl blir en fest ni båda deltar på då? Team Shedevils och pryo är på Hoj-X i helgen. :yoparty

Vad är jag förbanand på då? För att jag kanske inte hinner träffa min systerdotter under dessa få veckor hon är hemma från Grekland.

Trött på alla människor som hänger på sh som inte ens är mc intresserade, använder mest sh som sin blogg el nåt i den stilen.

Skriver om sina läkarbesök, smycken och allt möjligt. Lägg därtill djur och då inte deras husdjur utan djur i allmänhet :mad:

Man blir förbannad!

:va Har uge slappa äte citroner??
Mej vetligen är de väll alla här som har ett mc intresse, inte alla som har mc och eller körkort än men de är säkert på G.
Sen är de kul att de finns dom som skapar en inkomst genom att sälja saker de själva har designat och skapat. Och allt måste inte handla om MC trotts att de är ett mc forum.
:såjaponken

För att flyget är försenat! :mad:

Se det positivt: Du får stanna i människobyn en extra liten tid. Se det som en bonus!
När du passerar Blekingegränsen känner du Herul-snäppet!
(vad det är får du som läxa att ta reda på :D)

Tack för senast - det blir alltid för kort tid.

Se det positivt: Du får stanna i människobyn en extra liten tid. Se det som en bonus!
När du passerar Blekingegränsen känner du Herul-snäppet!
(vad det är får du som läxa att ta reda på :D)

Tack för senast - det blir alltid för kort tid.

Jag Är redan i människobyn! Hemma alltså! :fakta :D
Det är den andra hälften som sitter fast på, den stora metropolen :rolleyes: , Ronnebyflygplats...

Tack själv!
Som sagt, det blir alltid för kort!

Jag Är redan i människobyn! Hemma alltså! :fakta :D
Det är den andra hälften som sitter fast på, den stora metropolen :rolleyes: , Ronnebyflygplats...

Tack själv!
Som sagt, det blir alltid för kort!

Har du för kort:va

Hörde något om det.....

Ses om några timmar !:tummenupp

körde kranbil idag när jag var klar med lossningen på ett ställe så gick en slang sönder på kranen, det sprutade olja över hela lastbilen och på villatomten som jag stod på.......

efter en timme kommer jourbilen, vi tar loss slangarna han åker o fixar nya kommer tillbaka då är en slang för kort så jag kan inte fälla ihop kranen:rolleyes: sen ringer uppdragsgivaren o säger att ja är på fel ställe och lossar :mad: efter totalt 6 timmar i kylan o blåsten kan ja åka därifrån och tvätta bilen.

fan va skönt att det är fredag ändå :D

JAAJAAAA HAHAA :D

Idioterna som går omkring med telefonen MITT framför ansiktet och pratar i handsfree är för fan KLOCKRENA.

Har bra lust att smälla till när jag ser en idiot med handsfree som inte används, en telefon i ansiktet så irriterande är det.. GRRR !

Om jag fick de som skar hästarna här och nu i min lägenhet ensamma och bakbundana skulle jag först placera de i hallen på MC kapellet, sparka skiten ur dem och snitta upp dem mkt långsamt sen linda in kropparna i kapellet och släpa ut i skogen !

Men så kan du ja fan inte göra!! dom är inte värda mc kapellet!!!

Folk inte kan låte en va och måste promt tigga stryk!:huvet !

fast idag är det en ny dag med nya öl:) men jag är fortf förbannat:mad:

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...