Idag är jag förbannad därför att...

Besiktade bilen i januari. Fick en enda liten 2 och det muntliga omdömet "fint skick!" av besiktningssnubben.
P.g.a. lathet och att jag inte haft behov av bilen har jag skjutit upp fixandet tills nyligen, varpå såklart det blir fullständig ombesiktning.
Nye besiktningssnubben hittar massor av fel.
Nu blir det förmodligen skroten.

Fan att man ska vara så lat.
Fan att det ska skilja så mycket i bedömning mellan olika besiktningsgubbar.

Besiktade bilen i januari. Fick en enda liten 2 och det muntliga omdömet "fint skick!" av besiktningssnubben.
P.g.a. lathet och att jag inte haft behov av bilen har jag skjutit upp fixandet tills nyligen, varpå såklart det blir fullständig ombesiktning.
Nye besiktningssnubben hittar massor av fel.
Nu blir det förmodligen skroten.

Fan att man ska vara så lat.
Fan att det ska skilja så mycket i bedömning mellan olika besiktningsgubbar.

Roligt är när de hittar fel som inte finns också.

"Lastsensorn till bromssystemet är ur funktion..." :7peta
"Tro fan det, finns ingen sån på sådana här!" :dummer

1 ord: Pollen! Och jag är inte ens allergisk! Skiten är ju tammefan överallt, och så fort man tar ut hojen ur garaget så är det som att den blir pollenmagnet. Fnys.

Tycker verkligen synd om alla som är allergiker.

Vädret!. Jag vet löjligt vara arg åt något man inte kan påverka. Men nu är jag fan less. Jobbat som en idiot hela veckan och var ledig i fredags. Då blåser det storm. Lördag spöregn och samma skit idag! Snart säljer jag hojjäveln för nå köra lär det fan inte bli!!! arg

Vädret!. Jag vet löjligt vara arg åt något man inte kan påverka. Men nu är jag fan less. Jobbat som en idiot hela veckan och var ledig i fredags. Då blåser det storm. Lördag spöregn och samma skit idag! Snart säljer jag hojjäveln för nå köra lär det fan inte bli!!! arg

Snöskoter? :)

Hade krängt på mig all utrustning imorse och gick ut till garaget i god tid för en gångs skull, skönt att komma till jobbet i tid tänkte jag.

Rullar ut hojen, som stått sen handelsboden-kortegen, stänger garageporten o drar på mig krukan.

Vrider om nyckeln o trycker på startknappen. Startmotorn flyger igång men inte i helvete vill han tända till engång.
Står sen o nöter såinihelvete och får den att hosta till två gånger innan batteriet tar slut.

Jahopp, bara o rulla in skiten igen och gå in o byta om o ta bilen istället då, och kommer en kvart försent till jobbet.

Förbannade jävla macksoppa som inte tål att stå i 1.5 vecka....:huvet

Hade krängt på mig all utrustning imorse och gick ut till garaget i god tid för en gångs skull, skönt att komma till jobbet i tid tänkte jag.

Rullar ut hojen, som stått sen handelsboden-kortegen, stänger garageporten o drar på mig krukan.

Vrider om nyckeln o trycker på startknappen. Startmotorn flyger igång men inte i helvete vill han tända till engång.
Står sen o nöter såinihelvete och får den att hosta till två gånger innan batteriet tar slut.

Jahopp, bara o rulla in skiten igen och gå in o byta om o ta bilen istället då, och kommer en kvart försent till jobbet.

Tankar du vatten?

Var i hela friden får du tag på så dålig soppa? O.o

Vad är det för fel på startgas nu då?

Tankar på preem.
Så det är väl säkert nå jävla björksav eller nåt i den soppan .

Jo startgas hade ju vart fint men det gäller ju o förvara burken i rätt garage :4skrika o inte det garaget som ligger en mil bort.....

Windows 8.1 :mad:
Skiten kraschade, och vid rebooten gör det någon jävla analys och uppdatering som självfallet hänger sig på 100%. Inte nog med att OSet förolämpar ens intelligens å det grövsta vid installation...
11270242_934859276556620_5931514857571471837_o.jpg11059365_936981776344370_1322342728599621865_o.jpg
Första uppstart och allt sånt.. När man väl lyckas få skiten att boota upp i recovery-menyn (som för övrigt ser ut som något jävla dagisbarn designat den, tillsammans med i princip allt annat nytt med windows 8) så väljer man ju "Återställ utan att ta bort filer." och kör på...
Bara det att windows liksom inte riktigt har samma inställning till vad det betyder som jag har.
fucking_shit.png

Såå, drivor med borttagna filer, applikationer och libbar är inte att ta bort filer? :huvet:mad::4skrika:finger:finger:kulspruta:6surkart:machinegu:argpådato

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT