I have such stories to tell you...

Bikerbitch skrev:
MW- Du har PHETA blinkers.. stor sexualdrift :rock

Nja, hon har ju satt på miniblinkers nu ju.... Det är väl åldern eller nåt. Det brukar ju lugna enr sig när man fyller 21.

Chrille skrev:
Nja, hon har ju satt på miniblinkers nu ju.... Det är väl åldern eller nåt. Det brukar ju lugna enr sig när man fyller 21.

Nu har du fattat fel igen. Ditt påstående gäller bara killar. Mina blinkers är en paradox, precis som jag: högstadielärarinna som gillar att balla ur till tung musik.

Blinkerserna har jag bytt för att få mindre luftmotstånd så att jag kan jaga ifatt sexiga killar på sporthojar.

Aha, så där män kan behöva en bra check up-line så nöjer du dig med lustgas, bigbore-kit eller annat toppfartsförbättrande

Macho Woman skrev:
Hur surrar man alkohol bäst?

Surrningstips
- Starksprit/vin hälles på plastflaska om ryggsäck användes. Burköl är at föredra framför flaskdito. Glasflaska i ryggsäck är inte bra alls.
- Öl transporteras allra lättast i back om man har pakethållare vilket en del äldre hojar har. ett papplock som håller flaskorna på plats och ett ordentligt spännband(enklast möjliga variant räcker). Då tjänstgör dessutom backen som sissybar om man hittar lämpligt sexobjekt på vägen eller om man lyckats övertala Veronika om att hänga med(hon lät svår när jag försökte)
- Sista vägen är sovsäcken och kläderna. Man stoppar helt enkelt grejerna fulla i flaskor och surrar med stroppar på bönpallen.

Chrille skrev:
om man lyckats övertala Veroniqa om att hänga med (hon lät svår när jag försökte)

Äsch, hon brukar visa upp den attityden. Hon gillar att bli övertalad. Om vi nu ger oss på en övertalningskampanj i storleksordningen amerikansk valkampanj så skulle det kunna gå. Det är bara att sätta igång!

Men hon klarar ju till o med motstå min bedjande blick efter en klång dags gokartande och drickande....

Hur ska det gå nu när jag inte ens är fyllesnygg? :crash

Chrille skrev:
Men hon klarar ju till o med motstå min bedjande blick efter en klång dags gokartande och drickande....

Hur ska det gå nu när jag inte ens är fyllesnygg? :crash

Ehm, det är väl bara att säga att Jocke kommer så är hon väl knappast sen att hänga på??

Slänger man sedan med Mackans byxor också så är hon där fre eftermiddag.

John skrev:
Hurru MW, vad vill du ha för hojen? Obs, jag betalar inte i natura. :rolleyes:

Min hoj skulle kunna vara reklam för MasterCard. Den är priceless.

Eller så vill jag ha 10 000 vid snabb affär, eftersom det annars kommer att bli ett alldeles för tårfyllt farväl...

Hmmm. Jag som var sugen på naturell.

MrGooFy skrev:
Ehm, det är väl bara att säga att Jocke kommer så är hon väl knappast sen att hänga på??

Hon är obeveklig denna gång. Hon skulle sy klart någon bröllopsklänning till en av MW:s polare som lurat någon stackars pojkvasker till altaret...

Chrille skrev:
Surrningstips
- Starksprit/vin hälles på plastflaska om ryggsäck användes. Burköl är at föredra framför flaskdito. Glasflaska i ryggsäck är inte bra alls.
- Öl transporteras allra lättast i back om man har pakethållare vilket en del äldre hojar har. ett papplock som håller flaskorna på plats och ett ordentligt spännband(enklast möjliga variant räcker). Då tjänstgör dessutom backen som sissybar om man hittar lämpligt sexobjekt på vägen eller om man lyckats övertala Veronika om att hänga med(hon lät svår när jag försökte)
- Sista vägen är sovsäcken och kläderna. Man stoppar helt enkelt grejerna fulla i flaskor och surrar med stroppar på bönpallen.

Glasflaskor tejpas ihop med eltejp, så att de inte kan skada varandra. Sen är det bara att lägga "konstruktionen" i vilken väska eller ryggsäck som helst. :fakta

Macho Woman skrev:
Min hoj skulle kunna vara reklam för MasterCard. Den är priceless.

Eller så vill jag ha 10 000 vid snabb affär, eftersom det annars kommer att bli ett alldeles för tårfyllt farväl...

Hmmm. Jag som var sugen på naturell.

10 000 i naturell.... tänk på att jag är dyr, så det blir inte många sekunder det inte.... :D :rolleyes:

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back