Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjohooo. Meköl är den bästa öl som finnsChrille skrev:Give me some cylinder head, you slut! I'm gonna oil all over that pretty gasket of yours....
(är det nu vi nöjda ska göra en High five innan vi lämnar grejerna i en hög och går och tar en bärs?)
. Men inte mer än 2.8%. Kan vara ok med 3.5 om det är ett snabbjobb man ska göra men INTE mer. Gärna tre veckor gamla chips som glömts kvar i garaget sedan tidigare mekkväm (jmfr med samkväm som är en liknande företeelse men inte lika skoj). Glöm heller inte att man måste vara fler personer som gärna har samma låga sinne för humor som en själv.Supermoto skrev:Tjohooo. Meköl är den bästa öl som finns. Men inte mer än 2.8%. Kan vara ok med 3.5 om det är ett snabbjobb man ska göra men INTE mer. Gärna tre veckor gamla chips som glömts kvar i garaget sedan tidigare mekkväm (jmfr med samkväm som är en liknande företeelse men inte lika skoj). Glöm heller inte att man måste vara fler personer som gärna har samma låga sinne för humor som en själv.
....
Såg ni förresten fighter-GSX750ES'n (vänder mig väl snarast till Chrille som jag vet var där) på Gelleråsen i torsdags?? Blev totalt tårögd.
Chrille skrev:Nya hojar har ingen själ.
Tills dess ska jag stänga in mig på mitt rum, dra ner persiennerna, slå mig själv med ett nitbälte, lipa och LIDA!Men, nästa gång jag får syn på åbäket ska den ha fetstryk! Tills dess ska jag stänga in mig på mitt rum, dra ner persiennerna, slå mig själv med ett nitbälte, lipa och LIDA!

abstruse skrev:Det står sedan i natt kl 03.00 en äcklig gammal Sucki-Sucki i mitt garage. Hoj inkl elfel säljes för en otroligt liten summa pengar, sex eller en back bärs.

abstruse skrev:Det står sedan i natt kl 03.00 en äcklig gammal Sucki-Sucki i mitt garage. Hoj inkl elfel säljes för en otroligt liten summa pengar, sex eller en back bärs.
abstruse skrev:Kurreburre, inte alla kunder som pratar svenska.
McB skrev:Du hade ju kunnat lägga in en disclaimer, typ:
"This message will follow in english."![]()
abstruse skrev:Varför? Den som inte kan engelska bör lära sig.
abstruse skrev:Varför? Den som inte kan engelska bör lära sig.

MrGooFy skrev:Jodå visst kan jag engelska, men man hör inte vad du säger för man ligger dubbelvikt på backen och garvar!
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem