MrGooFy skrev:Jodå visst kan jag engelska, men man hör inte vad du säger för man ligger dubbelvikt på backen och garvar!
I aim to please.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MrGooFy skrev:Jodå visst kan jag engelska, men man hör inte vad du säger för man ligger dubbelvikt på backen och garvar!

Bikerbitch skrev:MW- Du har PHETA blinkers.. stor sexualdrift![]()
Chrille skrev:Nja, hon har ju satt på miniblinkers nu ju.... Det är väl åldern eller nåt. Det brukar ju lugna enr sig när man fyller 21.
Chrille skrev:Aha, så där män kan behöva en bra check up-line så nöjer du dig med lustgas, bigbore-kit eller annat toppfartsförbättrande
Macho Woman skrev:Lustgas blir man glad av har jag hört.
Chrille skrev:Behöver man bli gladare ska man surra sovsäcken på hojen och spendera helgen i Falkenberg har jag hört.
Macho Woman skrev:Hur surrar man alkohol bäst?
Chrille skrev:om man lyckats övertala Veroniqa om att hänga med (hon lät svår när jag försökte)
Chrille skrev:Men hon klarar ju till o med motstå min bedjande blick efter en klång dags gokartande och drickande....
Hur ska det gå nu när jag inte ens är fyllesnygg?![]()
John skrev:Hurru MW, vad vill du ha för hojen? Obs, jag betalar inte i natura.![]()
MrGooFy skrev:Ehm, det är väl bara att säga att Jocke kommer så är hon väl knappast sen att hänga på??
abstruse skrev:Hon är obeveklig denna gång. Hon skulle sy klart någon bröllopsklänning till en av MW:s polare som lurat någon stackars pojkvasker till altaret...

Chrille skrev:Surrningstips
- Starksprit/vin hälles på plastflaska om ryggsäck användes. Burköl är at föredra framför flaskdito. Glasflaska i ryggsäck är inte bra alls.
- Öl transporteras allra lättast i back om man har pakethållare vilket en del äldre hojar har. ett papplock som håller flaskorna på plats och ett ordentligt spännband(enklast möjliga variant räcker). Då tjänstgör dessutom backen som sissybar om man hittar lämpligt sexobjekt på vägen eller om man lyckats övertala Veronika om att hänga med(hon lät svår när jag försökte)
- Sista vägen är sovsäcken och kläderna. Man stoppar helt enkelt grejerna fulla i flaskor och surrar med stroppar på bönpallen.

Macho Woman skrev:Min hoj skulle kunna vara reklam för MasterCard. Den är priceless.
Eller så vill jag ha 10 000 vid snabb affär, eftersom det annars kommer att bli ett alldeles för tårfyllt farväl...
Hmmm. Jag som var sugen på naturell.
John skrev:10 000 i naturell.... tänk på att jag är dyr, så det blir inte många sekunder det inte....![]()
![]()

|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem