Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Accra, språket är engelska. Vetefasen var jag har plockat upp det eller varför det har fastnat.Handen på hjärtat. Hur många här vet, utan att kolla upp det, vad Ghanas huvudstad heter och vilket språk som är det officiella?

Den stora skillanden är väl att vi vet vad deras land heter, vart det ligger och vad huvudstaden heter. Att kunna städerna i respektive stat är ungefär som att vi skulle be dem att räkna upp våra residensstäder i respektive län/landskap.Skönt att alla här vet vilka som är huvudstäderna i delstaterna... Nej, det håller bara inte att håna yankees för att dom har dåliga geografikunskaper. Vi har ju lika dålig om inte sämre koll på deras land.
De där små länderna som i princip alla amerikaner härstammar ifrån menar du?Det är enklare att komma ihåg namnet på värdens enda supermakt änn alla obetydliga europeiska småstater...
Accra, språket är engelska. Vetefasen var jag har plockat upp det eller varför det har fastnat.![]()
Det är enklare att komma ihåg namnet på värdens enda supermakt änn alla obetydliga europeiska småstater...
Den stora skillanden är väl att vi vet vad deras land heter, vart det ligger och vad huvudstaden heter. Att kunna städerna i respektive stat är ungefär som att vi skulle be dem att räkna upp våra residensstäder i respektive län/landskap.
Amerikaner är intresserade av USA, USA och USA. Kanske lite Irak...
Vad är din poäng?
Förresten. Vet du, utan att kolla, hur många landskap vi har i sverige och vad de alla heter?
okej att hon inte visste svaret men va fan hon trodde ju att Europa var ett land!!! Okej att jag inte visste vad Ghanas huvudstad va men jag vet ju vart det ligger och att Afrika ite är ett land...
25st kan nog rabbla upp en 20-23st iallafall
DÅ är nog du duktigare än genomsnittet här inne. Jag är helt säker på att flera % amerikaner kan räkna upp alla delstater korrekt än vad svenskarna kan räkna upp svenska kommuner.
Ja visst är det illa att hon inte vet att europa inte är ett land. Iaf enligt oss. Men vad är det som säger att våran norm är den rätta. Vilka är vi att klanka ner på andra kulturer?
Typiskt svenskt sossetänk.
Jag är moderat.
Det må vara hänt. Men tänket luktar defenitivt gammal gråsosse..
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |