Lugn skrev:Planerar att flytta dit i vår.
Hur vill du betala för biljetten?
Nu var det dock HönaPower som jag kunde erbjuda ett bidrag till biljetten...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lugn skrev:Planerar att flytta dit i vår.
Hur vill du betala för biljetten?
korvgubbe skrev:Nu var det dock HönaPower som jag kunde erbjuda ett bidrag till biljetten...

Markus skrev:Jag tänkte åka till Miami i vår, kan jag få bidrag?![]()
korvgubbe skrev:hade du bosatt dig där på obestämd tid hade jag nog övervägt ett bidrag!

korvgubbe skrev:...jag antar att jag missade det stycke i artikeln som du måste läst där de skrev att inbrottstjuvarna var beväpnade och hade för avsikt att mörda de boende...
Så med andra ord , hade hon inte skjutit så kanske dom hade blivit mördade, wel well......tur att hon sköt dåkjuze skrev:Från A-bladet:
Den 20-årige man som skottskadats har anhållits, misstänkt för förberedelse till mord.
Senare på onsdagen greps ytterligare en person, som sedan tidigare var anhållen i sin frånvaro för förberedelse till mord.
– Det finns ett framfört hot till det äldre paret
Ravetrancer skrev:Så med andra ord , hade hon inte skjutit så kanske dom hade blivit mördade, wel well......tur att hon sköt då![]()
Markus skrev:En väldans tur.Det här om något talar för att minst ett handeldvapen bör vara var mans, och pensionärskvinnas, egendom.
benrangel skrev:Och dethär talar emot det
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1083440&postcount=42
korvgubbe skrev:Nu var det dock HönaPower som jag kunde erbjuda ett bidrag till biljetten...
Chrille skrev:Markus kan inte vara på riktigt....
Talar en uppgörelse mellan kriminella för att alla ska ha vapen?
Markus skrev:Hade inte du mig på ignore?Fortsätt gärna med det, för min del alltså.
![]()

Markus skrev:Vad får jag om jag lovar att aldrig engagera mig partipolitiskt?
Jag som trodde du gillade mig.![]()
Chrille skrev:Markus kan inte vara på riktigt....
Talar en uppgörelse mellan kriminella för att alla ska ha vapen?

Markus skrev:Två separata frågor egentligen, men som sagt att vapen skall förvaras och hanteras på ett ansvarsfullt sätt är självklart (vilket jag inte tolkat USAs regler som).
Det blir lite som att argumentera emot bilanvändning eftersom det är så många som dör i trafiken, frågan är ju vilket som väger tyngst (att folk kan ta sig dit de vill eller att en del die trying) precis som med vapen (en grundläggande princip om att alla ska kunna skydda sig själva gente tråkiga och onödiga olyckor).
Sedan vilket man tycker väger tyngst är ju egentligen en filosofisk fråga som man diskutera fram och tillbaka hur länge som helst.
SSDD skrev:DVS man har tagit lagliga vapen ifrån folk! , men buset lämnade inte in sina!!
Är det bättre?
benrangel skrev:Nu ska vi se om jag förstått detta rätt.
Vem som hellst ska få äga vapen för att skapa en "fri skjutbana närhellst man önskar i sitt eget hem" för att försvara liv och lem.
benrangel skrev:Detta har inget alls att göra med den statistik som presenterats över de skador som uppkommit på grund av tillgång på vapen i USA för att här skulle folk hantera vapnen på ett ansvarsfullt sätt.
benrangel skrev:Tillåt mig skratta.
benrangel skrev:Vad gäller biljämförelsen så halltar den avsevärt.
|
|
HJC stärker kundrelationen
Pressrelease från HJC Helme... |
|
|
Sportsterbygge i nästa nummer
I Allt om MC nummer 8 komme... |
|
|
Dags för gräsgasa hos Hydet
Den 1 augusti kör Hydet MC ... |