henrikkrueger
Ego vs hård asfalt = 0-1
- Gick med
- 9 Jun 2004
- Hoj
- Husaberg fs 650 -04 *såld* Yamaha WR 426 *såld* Yamaha YZ 125
Hej.
Har nu suttit i ett par timmar och kollat runt på lite olika forum för mc-dårar efter åsikter/erfarenheter av Husaberg. Det verkar som om många tycker att Husa är skräp pga dålig kvalité. Varför?
Är det verkligen så att en Husa håller sämre än andra märken? Eller är folk bara avundsjuka pga att de blir frånåkta?
Jag har själv nyligen köpt mig en Husa 650 och jag tycker att det är den sjukaste hoj jag någonsin suttit på. Den går så in i he...te!
Blir nästan vit i ansiktet av skräck/förtjusning när jag kör. Visst den kräver en del service och så men vad spelar det för roll? Inte gör det mig något att byta olja och ställa ventiler. Gör det till och med oftare än vad det står i boken. (oljebyte var 5:e h istället för 15). Vill höra lite erfarenheter från folk som har ägt Husa. Inte från de som "känner en som hade en polare som..."
P.S
Om man talar till sin Husa och smeker den så fort man ser den, är man störd då?
D.S
Har nu suttit i ett par timmar och kollat runt på lite olika forum för mc-dårar efter åsikter/erfarenheter av Husaberg. Det verkar som om många tycker att Husa är skräp pga dålig kvalité. Varför?

P.S
Om man talar till sin Husa och smeker den så fort man ser den, är man störd då?
D.S