bmwjohan
För farlig för allmänheten
Jag har typ bestämt mig för att jag ska köpa en husaberg 650 nu och det har debatterats i all oändlighet om kvalitén på dessa hojar. När jag ringer runt på annonser måste jag säga att jag verkligen börjat fundera på om det verkligen är lite halvdålig kvalité på husabergs motorer eller om det enbart handlar om att ägarna inte kan sköta hojarna. Jag har ringt på 4 annonser hittills och ingen av dessa ägare har servat hojarna själva. Dom har lämnat in hojarna på service!!! För mig är det helt otänkbart med den här typen av hoj, jag menar, vem lämnar in en hoj för oljebyte var femte timma samt för ventiljustering var tionde. Ingen skulle jag vilja påstå. Känns mer som att alla dessa ägare bara kört hojarna tills något verkar lite halvpaj och då lämnar dom in dom. Inte konstigt att grejerna går sönder då.
Ni som har ägt en husaberg 650 motard under en lite längre tid och servat hojen noga själv precis som man ska, har ni haft några problem med era hojar eller har det varit så gott som problemfritt för er?
Ni som har ägt en husaberg 650 motard under en lite längre tid och servat hojen noga själv precis som man ska, har ni haft några problem med era hojar eller har det varit så gott som problemfritt för er?