Husaberg 650 kvalité???

Ja men va ska man me elstart till egentligen ?:rolleyes:
de e ju manligt att kicka :D:yoparty

Agree! Kickat sönder höger- och vänstersulan på mina vanliga dojjor. Min högra mc-stövel är kaputt men den vänstra funkar än! =)... Gudarna ska veta hur mkt jag svär när det gör ont när jag kickar med mina vanliga skor... Kunde knappt gå i "somras" när det var fint väder.

EDIT: Kanske ska försöka svara på frågan med. Äger inte en 650 men har en bekant som har en. Han lämnar in den för olja och ventiljustering. Sist han lämnade in den för ventiljustering så behövdes inget ändras.
Jag har en 400 och den funkar som den ska och jag gör oljebyte och ventiljusterin själv efter 10h. Blev kanske 30-40h körning denna säsongen. Ställerr av den nu vid månadsskiftet. Börjar bli kallt. Nästa år ska en Z1000 inhadlas och Busabergen ska.... behållas såklart!

Last edited:
Hehe påtal om kvalité så såg jag idag att när jag skulle sätt dit en skruv vid bakskärmen som hade tappats, att bakre delen av ramen på den sidan som ljuddämparen sitter och några cm bakom "bygeln" som går från ena sidan till andra som man fäster bakskärmen i att där hade ramen spruckit rätt av :rolleyes:
tur att det finns svets :D

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...