Husa FS650E VS Aprilia SXV 550

Har fått nya uppgifter, det jag skrev tidigare gäller inte längre. :)

Last edited:
Barrett skrev:
Att dom säljer dom innebär ju inte att dom fått dom leverade än.

nej det är ju sant

RookieSM skrev:
Är det nån som är intresserad av extrafälgar, däcksvärmare, elverk, däckskärare mm..
Jag blir så jävla less, jävla italienare, jag har helt tappat suget, jag ska lägga av och hitta mig nåt annat intresse. Har precis fått besked om Aprilian, månadsskiftet april/maj, det duger inte! När fan är det maj i Italien då? Om de bara sagt från början att den skulle komma i maj och inte i december så hade man kunnat behålla den gamla hojen så länge, visst hade jag räknat med att hojen inte skulle komma i tid, men vafan, trodde inte att ens italienare skulle kunna räkna fel på 6 månader!! Vill fan inte missa träning och tävling.

fan va tråkigt för dej

RookieSM skrev:
Är det nån som är intresserad av extrafälgar, däcksvärmare, elverk, däckskärare mm..
Jag blir så jävla less, jävla italienare, jag har helt tappat suget, jag ska lägga av och hitta mig nåt annat intresse. Har precis fått besked om Aprilian, månadsskiftet april/maj, det duger inte! När fan är det maj i Italien då? Om de bara sagt från början att den skulle komma i maj och inte i december så hade man kunnat behålla den gamla hojen så länge, visst hade jag räknat med att hojen inte skulle komma i tid, men vafan, trodde inte att ens italienare skulle kunna räkna fel på 6 månader!! Vill fan inte missa träning och tävling.

Faan vad trist!! Trodde faktiskt att Aprilia hade bättre ordning än övriga italienare.

Hoppas du får den snart o att det bara var ett missförstånd!

/Dave

RookieSM skrev:

Sorry grabben, nu vet du det som alla italien-ägare redan visste..
synd bara att du valde den hårda vägen för att ta reda på de.. :huvet

Åhhh, vad trött man blir. Vet inte om man orkar att vänta. Beror ju på när våren kommer. Kanske lika bra att köpa den nya husan o lägga på lite extra saker för pengarna.

Den dagen den sorgen....
:huvet

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma