Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hästkrafter hit hästkrafter dit. det bästa är en häst med en ruskigt snygg tjej ridandes på.
Power is nothing without control...
Om effekt vore allt skulle man köra turbo men körbarheten(och även hållbarheten) är ju sådär...
Nu har jag en literhoj redan men det börjar bli ännu mer intressant med de nya hojarna med TC och ABS då man kan tygla effekten lite=körbarhet.
För att svara på frågan så JA effekten är viktigt men bara så länge paketet runt den fömår göra den körbar!
höll jag på att säga.![]()
Men vafan, effekt är väl alltid kul....det är som att fråga om en snubbe vill ha större kuk.
Tror knappast att någon svarar nej det vill jag inte, är nöjd med min balle som dög på 90-talet och gärna i närheten av kurvor.
Mycket vill ha mer, så är det....att hävda något annat är inte sant.
Är det nog med effekt om brudarna hänger i sängstolpen och skriker att det räcker?
![]()
Drevade ner hojen i går, och ville också ha lite vildare karaktär. Har inte kunnat varva ur ordentligt pga regnet dock. Ett problem med mer mos är att den spinner lättare, och det är inte alltid roligt
- Nöjet att hänga av betydligt effektstarkare hojar på en krokig bana skall inte underskattas...men ge mig 120hk mer, Öhlinare och en massa kolfiber och jag tar det direkt![]()
Överskatta inte materialet, det är fortfarande du som ska bromsa och svänga,, fast oddsen ökar ju det är rätt.![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|