CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Ahhhhhh nä...Be skrev:du kan ju låna ut din bil till polaren och själv bli av med körkortet trots att det inte var du som körde..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahhhhhh nä...Be skrev:du kan ju låna ut din bil till polaren och själv bli av med körkortet trots att det inte var du som körde..
sandstream skrev:Verkar som att de flesta svenskarna ligger lågt just nu men det tar väl fart igen inom kort får man hoppas.
Fixa hem de filmerna då och ge mig tillgång till din FTPMcB skrev:Det står ganska still på den svenska scenen, men internationellt sett släpps det lika mycket som vanligt.
Freppa skrev:Det är faktiskt OERHÖRT lite aktivitet ute på DC nu på de som har varit stora. Vissa hubbar har gått från 200TB till 5 på några dagar.
sandstream skrev:Fixa hem de filmerna då och ge mig tillgång till din FTP![]()
![]()

Fan ocksåMcB skrev:Hehe, nä.![]()

Det är just det du inte kan.du kan ju låna ut din bil till polaren och själv bli av med körkortet trots att det inte var du som körde
SSB skrev:Det är just det du inte kan.
Det är föraren av bilen som är ansvarig, inte ägaren. Därför kan man dölja sitt ansikte vid en hastighetskamera till exempel, och tji fick polisen.
/SSB
Lite offtopic men jag tror det är i Australien de faktiskt har sånna regler.SSB skrev:Det är just det du inte kan.
Det är föraren av bilen som är ansvarig, inte ägaren. Därför kan man dölja sitt ansikte vid en hastighetskamera till exempel, och tji fick polisen.
/SSB

philsson skrev:Just nu minns jag inte kommandot men du kan kolla i komandotolken tillockmed vart dina anslutningar går.. HELA VÄGEN. alltså tillockmed intern adress och MAC nummer. Sen vem som satt vid den datorn är ju lite svårare att säga.
Den var bra!McB skrev:Nu när vi ändå håller på att snacka om piratkopiering igen så vill jag tipsa om en artikel i Amerikanska Wired Magazine: http://www.wired.com/wired/archive/13.01/topsite.html?pg=1
Den går igenom i detalj hur piratscenen fungerar, och jag tror att många kommer bli ganska förvånade. Kul läsning även om man är insatt sedan tidigare.
McB skrev:Men DC är också DC; fullt av amatörer som inte har något med piratscenen att göra. Det släpps lika mycket som vanligt, det kan jag garantera. Att Svensson är skraj drabbar bara andra Svensson.
sandstream skrev:Jag tror inte att de kommer att jaga "små tjuvar" som mig men det vore intressant att veta hur de kan veta vilken fysisk person som suttit i andra änden.
Jag tycker personligen att de ska ge sig efter dem som säljer i första hand.
Najs, då är det bara hitta ett klantarsel med trådlöst nätverk och tanka galet.Dom skiter i vem som gjorde brottet. Den ansvariga för abbonemanget får skulden.
McB skrev:....abbonemanget....
Abonnemang, för helvete.McB skrev:....abbonemang....
valmers skrev:Abonnemang, för helvete.
Lama ursäkter hjälper inte.McB skrev:Helt rätt. Mitt fel.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |