Hur uppvaktar ni?

Kia skrev:
2083104 Oki.... trevliga fruntimmer... hmm *tänker på vart jag själv brukar gå, då jag vet att jag är äckligt trevlig själv* tjaaa lokala gymmet om du vill ha nån som tar hand om sin kropp, biblioteket om du vill ha nån intelligent, simhallen om du verkligen vill se vad du får och så sporthoj då förstås om du vill köpa grisen i säcken och chansa....
Nu vill jag ha några tips.... :pannkyss

Hmm, då får jag väl utgå ifrån vart man brukar hitta mig då, annars funkar ju dina tips på det manliga släktet oxo...

Jag brukar hänga på café när jag vill titta på folk, tidskriftshyllan på biblioteket för att läsa dom senaste hobbytidskrifterna (jag har för många hobbys för att ha råd att prenumerera på alla tidningar jag vill läsa), videobutiken för att hyra film, och stranden på sommaren.
Ställen du inte hittar mig på är gymet,krogen, badhuset, operan eller teatern (men nu var det ju inte mig du skulle hitta), men där finns säkert rejäla gubbar....

Alla möjliga motorsportevenmang brukar krylla av singlar, man blir lätt singel om man tillbringar all sin lediga tid med att mecka ihop skrot och sedan tävla med det :hihi , tyvärr brukar dom killarna vara utfattiga jämt, även om det kan se lovande ut i övrigt.

GuW skrev:
2083402 Hmm, då får jag väl utgå ifrån vart man brukar hitta mig då, annars funkar ju dina tips på det manliga släktet oxo...

Jag brukar hänga på café när jag vill titta på folk, tidskriftshyllan på biblioteket för att läsa dom senaste hobbytidskrifterna (jag har för många hobbys för att ha råd att prenumerera på alla tidningar jag vill läsa), videobutiken för att hyra film, och stranden på sommaren.
Ställen du inte hittar mig på är gymet,krogen, badhuset, operan eller teatern (men nu var det ju inte mig du skulle hitta), men där finns säkert rejäla gubbar....

Alla möjliga motorsportevenmang brukar krylla av singlar, man blir lätt singel om man tillbringar all sin lediga tid med att mecka ihop skrot och sedan tävla med det :hihi , tyvärr brukar dom killarna vara utfattiga jämt, även om det kan se lovande ut i övrigt.

Tackar och :Bugar :Bugar för alla tips.... får ta och prova några och se om jag hittar nån då... :yoparty

bad santa skrev:
2083429 hmm ja skriver dikter bjuder på godmat är mig själv helt enkelt o ja det funkar. spela coola killen med fet med cash är ju bara skryt ffs.
då drar :tuttar snart

Jooo men nu va de ju inte :tuttar jag ville ragga.... :D

Var den du är som många andra skriver,en sliten klyscha men det enda som funkar i längden.

Gillar du tex bacon och akvariefiskar så stå för det,hellre stå för det man tycker/gillar än att vara en mes är min mening.

Kia skrev:
2083495 Jaahaa oki, jag som fattar lite långsamt....
så hehehe fasen ska du ha ditt påskägg eller skärpning fröken :hihi

Långa farbron skrev:
2083467 Var den du är som många andra skriver,en sliten klyscha men det enda som funkar i längden.

Gillar du tex bacon och akvariefiskar så stå för det,hellre stå för det man tycker/gillar än att vara en mes är min mening.
stämmer hur man än vrider o vänder på det så är det "va dig själv som funkar" kvinnor är smarta djur de känner av lukten av bullshit på långavägar

Kia skrev:
2083360 Fasen åxå.... Va ska man göra då??? Borde ju finnas nån gentleman därute som är singel som är lite sugen på trevligt sällskap... :lol :lol

Har inte dagsaktuellt civilstånd på LF, men han är gentleman :tummenupp
Är du legitimerad "Bunnyboiler" så är det bara limma på en gift karl som verkar trevlig :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2083530 Har inte dagsaktuellt civilstånd på LF, men han är gentleman :tummenupp
Är du legitimerad "Bunnyboiler" så är det bara limma på en gift karl som verkar trevlig :hihi
Vad e en bunnyboiler? :va

sportarn skrev:
2079020 Har efter att nu varit singel i några månader halvt om halvt träffat en riktig pingla(komplicerat så jag struntar i o berätta allt).
Nu är jag dock lite osäker på hur jag ska gå framåt. Känns som man aldrig kommer på de ultimata dejtingtrixen!

Du vet hur det blir efter ett par månader ändå, lagom trist, inget sex, konflikter, oönskade graviditeter, din båge kan du kyssa baij baij etc. Så ta dig nu en riktig funderare, är det värt allt det där?

bad santa skrev:
spela coola killen med fet med cash är ju bara skryt ffs.
då drar :tuttar snart

Nja, beror ju på hur mogna kex du är ute efter.
Är de under 20 så kan det även funka med lite badguy-fasoner :hihi
Men vill du ha ett kex utan blicken hos en tuggummituggande högstadiebrud som har fler förmågor än att kunna suga en golfboll genom 30 m trädgårdsslang så är det nog bättre att vara sig själv.

bad santa skrev:
hahhaha nu kom ja på det hahhaaha :D

:tummenupp

flugan skrev:
2083580 Du vet hur det blir efter ett par månader ändå, lagom trist, inget sex, konflikter, oönskade graviditeter, din båge kan du kyssa baij baij etc. Så ta dig nu en riktig funderare, är det värt allt det där?

Råkat springa på fel brewdar :va

Kapten Blåskägg skrev:
2083530 Har inte dagsaktuellt civilstånd på LF, men han är gentleman :tummenupp

Tack för det herr blåskägg, it takes one to know one.

Är redan infångad/paxad av en förtjusande liten fröken och har inga som helst planer på att ändra på det.

Bunnyboiler är ett galet/psykotiskt fruntimmer så som Glenn Close i Fatal Attraction :mattias

As for the other thing...Killar som brinner för vad de tycker om är attraktivt (OBS!! MIN åsikt..viktigt tillägg här på SH! :brinnerup )

Brist på pengar ÄR jobbigt (om det är ett pengakrävande intresse)..men inget som stör själva "attraktionsfaktorn"...

"Stämning" :brynad har INGET med pengar att göra!

Last edited by a moderator:
Långa farbron skrev:
2083636 Tack för det herr blåskägg, it takes one to know one.

Är redan infångad/paxad av en förtjusande liten fröken och har inga som helst planer på att ändra på det.

Det är du värd, så var rädd om henne :tummenupp

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...