Hur uppvaktar ni?

korvgubbe skrev:
2079183 Av de alternativ du listat hade jag kört på picknicken... Avspännt, avskillt och dessutom brukar de små liven gilla att komma ut i friskluften.
Då kan du ju dessutom passa på att gå till en riktig chokladbutik och köpa lite exklusiva praliner till efterrätt.
Det är ju faktiskt sant. Längs med prins bertil stig på nån lite öde plats så ska det lösa sig o sen vet jag att hon älskar choklad!!!

MDM skrev:
2079181 Vafan bara att sattsa på mat... skiter det sig fick du nått gott att tugga på i alla fall..
Jo, det är ju sant. Nåt käk får det nog faktiskt bli. Kanske kan kombinera några av sakerna.

Mr_White skrev:
2079209 Hur gör man när man smådejtar :confused:

Iaf, bjud in henne på detta : Uppvakta
När man smådejtar så träffas man för att officiellt umgås och göra lite nytta, men egentligen för att man trivs så bra i varandras sällskap. Hmm det där lät så där bra. :va Ja vi hade en frukostträff i alla fall. Så är det och som sagt är det alldeles för komplicerat med allting runtomkring.

Last edited:
sportarn skrev:
2079248 Väntade på att nån skulle fråga. Snygg Smart och Sexig!!! :tuttar

Se bara till att hon även är det FJÄRDE S:et... annars blir det uppförsbacke.
Singel

Inte alla som är singlar bara för att de smådejtar lite grann.

korvgubbe skrev:
2079280 Se bara till att hon även är det FJÄRDE S:et... annars blir det uppförsbacke.
Singel

Inte alla som är singlar bara för att de smådejtar lite grann.
Det är redan uppkollat. Så länge har jag känt henne. Men som det verkar nu så är det käk som ligger högst upp på listan, pick-nick följt av en mysig middag. Själv vet jag inte vilket. Man kanske ska vänta ett tag o köra pick-nick när det börjar bli lite varmare ute.

Det är ju påsk..
Gör som jag ska göra till min date..
Laga en god middag lite vin och levande ljus, påskägg med fin choklad ( Han älskar det) och en resa till Paris.

HbgQ skrev:
2079732 Det är ju påsk..
Gör som jag ska göra till min date..
Laga en god middag lite vin och levande ljus, påskägg med fin choklad ( Han älskar det) och en resa till Paris.

säg till när du behöver nån annan att bjuda på date, jag vill ocskå till paris :gnissla

HbgQ skrev:
2079759 Det skulle ju vara för att du bor där jag är uppväxt då..

säg som det är istället, du tycker att jag är så söt och du vill så gärna bjuda med mig till paris.

jag kan bjuda på en trip efter sundsgatan på bönpallen sen...

Stefanp skrev:
2079769 säg som det är istället, du tycker att jag är så söt och du vill så gärna bjuda med mig till paris.

jag kan bjuda på en trip efter sundsgatan på bönpallen sen...

Bönpallen... :huvet
Där rök din resa till Paris....
Vi kan ta en tur med hojarna när jag ska hem nästa gång..

HbgQ skrev:
2079803 Bönpallen... :huvet
Där rök din resa till Paris....
Vi kan ta en tur med hojarna när jag ska hem nästa gång..

vad är det för fel på min bönpall, vill du hellre sitta framför :va

japp vi tar en tur med hojarna när vi kommer hem från paris,,, :D

Stefanp skrev:
2079821 vad är det för fel på min bönpall, vill du hellre sitta framför :va

japp vi tar en tur med hojarna när vi kommer hem från paris,,, :D

Det är säkert inget fel på den men jag vill inte åka på bönpallen...
Jag vill köra..

HbgQ skrev:
2079828 Det är säkert inget fel på den men jag vill inte åka på bönpallen...
Jag vill köra..

här försöker man vara snäll o bjuda på en åktur, men de duger inte , "jag vill köra" säger du så när du kliver på bussen eller hoppar i i en taxi ocskå .. :rolleyes:

Stefanp skrev:
2079840 här försöker man vara snäll o bjuda på en åktur, men de duger inte , "jag vill köra" säger du så när du kliver på bussen eller hoppar i i en taxi ocskå .. :rolleyes:

Nej det gör jag ju inte MEN då sitter jag inte på en bönpall heller..

Stefanp skrev:
2079840 här försöker man vara snäll o bjuda på en åktur, men de duger inte , "jag vill köra" säger du så när du kliver på bussen eller hoppar i i en taxi ocskå .. :rolleyes:
Gör inte alla det? Dock så känns det som att bjuda en dejt på paris-resa på första dejten känns som lite brats-varning. Har även lovat henne en resa på hoj i sommar och lyckats övertala min syster att låna ut sin båge. Inte den värsta hojen men alltid nåt att åka runt på. Kanske ska ta pick-nicken i samband med hoj-trippen!

Gustav1 skrev:
2079874 Glo på TV och köpa en pizza kanske!
Mmmm, man ska ju egentligen visa sig från sin rätta sida med en gång. Men känns så där att göra det såååå snabbt. Bra förslag men tyvärr får nog det vänta ett tag.

Kör gokart, laga mat tillsammans, klättra, ta en skön hemmakväll med film eller varför inte spela spel, bowla, rid islandshäst, ge er ut i skogen med en pickknickkorg. Annars var ju det där med nakenpoker en rolig grej, beror ju på hur pryd bruttan är iof... :hihi

Jag önskar jag kunde komma med ett supertips men jag är nog ovanligt oromantisk för att vara tjej, blir livrädd för killar som ska hitta på en massa pluttinuttiga saker som tjejer borde gilla. :gnissla

Back