2fast4Hjo
"Dude I almost hade U"
Kerplunk skrev:2079927blir livrädd för killar som ska hitta på en massa pluttinuttiga saker som tjejer borde gilla.![]()
Exakt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kerplunk skrev:2079927blir livrädd för killar som ska hitta på en massa pluttinuttiga saker som tjejer borde gilla.![]()
bowlat har vi redan gjort. jag var lite tråkig o lät inte henne vinna. laga mat ska vi göra tillsammans har vi bestämt. Köra gokart är inbokat oxå. Det med nakenpoker känns inte så där lockande från min sida. Känns så där kul o sitta med laddat vapen så tidigt o sen inte kunna dölja det.Kerplunk skrev:2079927Kör gokart, laga mat tillsammans, klättra, ta en skön hemmakväll med film eller varför inte spela spel, bowla, rid islandshäst, ge er ut i skogen med en pickknickkorg. Annars var ju det där med nakenpoker en rolig grej, beror ju på hur pryd bruttan är iof...![]()
Jag önskar jag kunde komma med ett supertips men jag är nog ovanligt oromantisk för att vara tjej, blir livrädd för killar som ska hitta på en massa pluttinuttiga saker som tjejer borde gilla.![]()
Är det bara jag som tycker att det är lite kul att få skämma bort tjejen lite. Man gör det ju lite för jakten, men oxå för att visa att man har känslor för vederbörande. Sen naturligtvis så har man ju naturligtvis en baktanke med det hela.Thermal skrev:2079972Här uppvaktas ingenting, vill de nåt får det allt bli jag som ska bli uppvaktad.
2fast4hjo skrev:2079967Exakt.
Pang på röbetan bara, inget krullsidulls o krimskrams. Tillbringa hela dagen i sänghalmen kan vara nog så roligt
![]()
sportarn skrev:Känns så där kul o sitta med laddat vapen så tidigt o sen inte kunna dölja det.
sportarn skrev:Är det bara jag som tycker att det är lite kul att få skämma bort tjejen lite
sportarn skrev:Känns så där kul o sitta med laddat vapen så tidigt o sen inte kunna dölja det.
Långa farbron skrev:2080529Ta henne på brösten,dom gillar det![]()
Kapten Blåskägg skrev:2080539Då blir dom kåta va![]()
Kapten Blåskägg skrev:2080539Då blir dom kåta va![]()
Långa farbron skrev:2080588Nja först blir dom fnissiga och sen blir dom kåta.
rejser skrev:Är det bara jag som hellre skulle skjuta mig själv än att skriva en dikt och sen läsa upp för tjejen?
rejser skrev:2080597
Är det bara jag som hellre skulle skjuta mig själv än att skriva en dikt och sen läsa upp för tjejen?
rejser skrev:2080597Nej men vi blir. Det är väl det enda som är viktigt![]()
Är det bara jag som hellre skulle skjuta mig själv än att skriva en dikt och sen läsa upp för tjejen?
Du behöver inte läsa upp dikten. Det skulle jag aldrig göra. Men efter att ha lämnat över dikten o se ansiktsuttrycket på tjejen är värt jäkligt mycket. Men det är väl lite kärring över en.....rejser skrev:2080597Är det bara jag som hellre skulle skjuta mig själv än att skriva en dikt och sen läsa upp för tjejen?
Nej, det är nog helt sant. Får väl ta några gånger så man är på säkra sidan.Kapten Blåskägg skrev:2080490För h-e mannen, du kan inte gå på dejt med laddat vapen. Nyrunkad är det som gäller![]()
Getntleman låter ju faktiskt lite trevligt. Är ju lite kul att se tjejernas miner när man gör lite ovanliga saker som de kanske inte är riktigt vana vid!Kapten Blåskägg skrev:2080490
Nej, det tycker alla gentlemän.
Tjejer gillar att bli lite bortskämda om det inte blir en massa pluttinutt![]()
Äh, ni ljuger. Kvinnor som ni finns inte i verkligheten.Kerplunk skrev:2080298Skönt att höra att man inte är ensam!![]()
Esquire skrev:2080801Äh, ni ljuger. Kvinnor som ni finns inte i verkligheten.![]()
Ni finns lika mycket som tomten, så det så.2fast4hjo skrev:2080887Va..läste du det Kerplunk...han tror att vi inte finns....![]()
War-psycho skrev:2080795Det e väl bara å fråga hur mycket hon kostar...![]()
![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!