Hur uppvaktar ni?

Kia skrev:
2080841 Personligen är jag väldigt svag för män som är riktiga gentlemän.. Håller upp dörren, bjuder på middag (hemma eller ute), lyssnar, har ögonkontakt, stolt visar upp att det här är min kvinna när man är ute, visar respekt osv... Har killen ifråga ansträngt sig lite speciellt och gjort nånting han tror jag skulle uppskatta.. litet som stort... japp då faller man som en fura...
Det var det jag visste, när det väl gäller så är det uppskattat med killar som är gentlemän. Har lite beslutsångest vad jag ska göra men det löser sig säkert.

sportarn skrev:
2081173 Vara mig själv då går det åt helvete. Det e tur att du inte känner mig för då hade du inte sagt så. :gnissla

Ska jag ta din plats ?? :pannkyss ....då funkar det, är en gentleman av klass.

2fast4hjo skrev:
2081208 Du är väl inte värre än alla andra killar :hihi
Är :tuttar du ska dejta känslig eller :whip
Nej det är hon väl inte. Jag är nog inte värre än andra, ibland så rycker man upp sig så man blir en riktig gentleman o då går det riktigt bra och kan meddela att jag haft en riktigt trevlig förmiddag o eftermiddag med henne. Mycket kramande o mycket lyssnande. Känner sig ju nästan som dr Phil! :rolleyes:

Gabor skrev:
2081204 Ska jag ta din plats ?? :pannkyss ....då funkar det, är en gentleman av klass.
Ska komma ihåg det om jag springer på nån singeltjej som behöver en gentleman!!!

sportarn skrev:
2081100 Det var det jag visste, när det väl gäller så är det uppskattat med killar som är gentlemän. Har lite beslutsångest vad jag ska göra men det löser sig säkert.

Klart att gentlemän är uppskattade men tyvärr är de ganska få därute...

:7peta

sportarn skrev:
2082963 jo, det är ju sant. bara hoppas att du hittar nån gentleman då.

Jaaaa det hoppas jag också... *håller alla tummar jag har* :tummenupp
Nåt förslag vart dessa killar finns nånstans??? De finns ju inte på krogen iaf...

Kia skrev:
2082978 Jaaaa det hoppas jag också... *håller alla tummar jag har* :tummenupp
Nåt förslag vart dessa killar finns nånstans??? De finns ju inte på krogen iaf...

Jag byter ett bra förslag om du vet vart man hittar ett trevligt fruntimmer.
Dom är nog fan ännu mer sällsynta (se min signatur)

GuW skrev:
2083069 Jag byter ett bra förslag om du vet vart man hittar ett trevligt fruntimmer.
Dom är nog fan ännu mer sällsynta (se min signatur)

Oki.... trevliga fruntimmer... hmm *tänker på vart jag själv brukar gå, då jag vet att jag är äckligt trevlig själv* tjaaa lokala gymmet om du vill ha nån som tar hand om sin kropp, biblioteket om du vill ha nån intelligent, simhallen om du verkligen vill se vad du får och så sporthoj då förstås om du vill köpa grisen i säcken och chansa....
Nu vill jag ha några tips.... :pannkyss

sportarn skrev:
2083177 Prova nåt riktigt kulturellt, typ opera eller teater där kan de säkert gömma sig.
Annars provar du på sporthojsfesten den 6 maj.

De där låter som bra tips.... Ska boka biljetter till både opera och teater... å får jag inge napp så får jag väl vänta till 6 maj och hoppas på nån villig sporthojjare då som kanske är en gentleman..... :tummenupp

sportarn skrev:
Getntleman låter ju faktiskt lite trevligt. Är ju lite kul att se tjejernas miner när man gör lite ovanliga saker som de kanske inte är riktigt vana vid!

Gentleman med naturlig och avslappnad säkerhet går alltid hem :tummenupp

Kia skrev:
Personligen är jag väldigt svag för män som är riktiga gentlemän.. Håller upp dörren, bjuder på middag (hemma eller ute), lyssnar, har ögonkontakt, stolt visar upp att det här är min kvinna när man är ute, visar respekt osv... Har killen ifråga ansträngt sig lite speciellt och gjort nånting han tror jag skulle uppskatta.. litet som stort... japp då faller man som en fura...

:fakta

Kia skrev:
2082819 Klart att gentlemän är uppskattade men tyvärr är de ganska få därute...

:7peta

De flesta av oss är redan gifta :)

Kapten Blåskägg skrev:
2083306 Gentleman med naturlig och avslappnad säkerhet går alltid hem :tummenupp

:fakta

De flesta av oss är redan gifta :)

Fasen åxå.... Va ska man göra då??? Borde ju finnas nån gentleman därute som är singel som är lite sugen på trevligt sällskap... :lol :lol

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!