sportarn
Team Gasar tills det rasar!
Har efter att nu varit singel i några månader halvt om halvt träffat en riktig pingla(komplicerat så jag struntar i o berätta allt).
Nu är jag dock lite osäker på hur jag ska gå framåt. Känns som man aldrig kommer på de ultimata dejtingtrixen!
De som jag funderar på nu och som jag vet är jävligt uppskattade är:
Skriva en dikt o beskriva denna underbara varelse.
Fördel.
Känner hon likadant så är hon i princip fast efter detta.
Nackdel.
Kanske är lite väl att vara på så mycket i början, de ska ju inte tro att man är kära i dem trots att man är det.
Blommor o choklad
Fördel
Enkelt o billigt.
Nackdel
Dock så känns det som att det finns ingenting som är så opersonligt som att köpa nåt som man själv inte har skapat. Är nog nån som vill ha lite baktanke med allt jag ger i alla fall vid första gången sen när hon är fast så blir det ju annorlunda.
Middag
Fördel
Får visa att man som kille även kan laga lite käk. Att sen skapa en romantisk atmosfär runt hela händelsen med speciell musik o mycket levande ljus gör att det kan bli en spännande kväll!
Nackdel
Det gäller att inte bränna köttet eller glömma nåt i ugnen, trots allt så är man ingen mästare i köket.
Pick-nick
Fördel
Man kommer ut i naturen och nu på våren så kan man erbjuda lite värme för att hon inte ska frysa.
Nackdel
Är väl kanske inte allt för varmt än så det finns väl skönare saker att göra.
Har ni fler förslag på vad jag kan göra?
Är inte ute efter att bara tömma o glömma utan känner att hon är en tjej med gigantiskt T! Hon har de tre s:en som jag söker!
Nu är jag dock lite osäker på hur jag ska gå framåt. Känns som man aldrig kommer på de ultimata dejtingtrixen!
De som jag funderar på nu och som jag vet är jävligt uppskattade är:
Skriva en dikt o beskriva denna underbara varelse.
Fördel.
Känner hon likadant så är hon i princip fast efter detta.
Nackdel.
Kanske är lite väl att vara på så mycket i början, de ska ju inte tro att man är kära i dem trots att man är det.
Blommor o choklad
Fördel
Enkelt o billigt.
Nackdel
Dock så känns det som att det finns ingenting som är så opersonligt som att köpa nåt som man själv inte har skapat. Är nog nån som vill ha lite baktanke med allt jag ger i alla fall vid första gången sen när hon är fast så blir det ju annorlunda.
Middag
Fördel
Får visa att man som kille även kan laga lite käk. Att sen skapa en romantisk atmosfär runt hela händelsen med speciell musik o mycket levande ljus gör att det kan bli en spännande kväll!
Nackdel
Det gäller att inte bränna köttet eller glömma nåt i ugnen, trots allt så är man ingen mästare i köket.
Pick-nick
Fördel
Man kommer ut i naturen och nu på våren så kan man erbjuda lite värme för att hon inte ska frysa.
Nackdel
Är väl kanske inte allt för varmt än så det finns väl skönare saker att göra.
Har ni fler förslag på vad jag kan göra?
Är inte ute efter att bara tömma o glömma utan känner att hon är en tjej med gigantiskt T! Hon har de tre s:en som jag söker!

den kvällen, dock så blev det ingen resa så jag fick sälja biljetterna till en polare.