drm4rtin
med lem
Men vem skulle åka och möta upp nån helt okänd med 100lax cash på sig?
P.o.s.t.v.ä.x.e.l.
Gör följande antagande. Du vill köpa en hoj för 43 lakan. Se till att ha en postväxel på 38 kkr, å 5 lakan i näven om han inte vill pruta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Men vem skulle åka och möta upp nån helt okänd med 100lax cash på sig?
Ett samtal från personen som tagit ut postväxeln så är den ogiltig... Brorsans tant är bankman(kvinna)
När jag väl säljer min hoj får köparen inte hålla i nycklarna förns jag ser min summa på MITT konto via min iphone/dator, så en postväxel skall du heller inte lita på, som sagt, det är en bit papper som även den är mycket lätt att förfalska då jag tvekar på att du redan haft i tanke att ringa och kolla med banken den är utförd på att den ens är äkta/utfärdad ? Enligt mig finns det endast ett sätt att låta nån okänd provköra din hoj, antingen så litar du på dom och står glatt och väntar, eller så skall du bestämt bara säga att pga risker vill jag ha pengarna på mitt konto, säger köparen då att ni har olika banker, be han titta på den, gillar han den, för över och kom då och provkör när du ser pengarna på ditt konto, det är dina krav.
Hur många har gjort eller gör som de skriver i tråden i verkliga livet på riktigt?
![]()
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!