Hur svarar du på SH trådar

Jag

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ibland ser man förvirrande inlägg som är helt off topic, speciellt i långa trådar.

Ibland ser man frågeställningar som verkligen är underliga.

Vad menar du, Micke? :va

I långa trådar kan det ju vara så att någon exempelvis svarar på ett sidosprång i inlägg 167 av 498 utan att citera, vilket gör att det hela verkar väldigt förvirrat.

mb skrev:
I långa trådar kan det ju vara så att någon exempelvis svarar på ett sidosprång i inlägg 167 av 498 utan att citera, vilket gör att det hela verkar väldigt förvirrat.
Precis min tanke, dessutom verkar många inte läsa inläggen, dom tittar istället för att läsa, sen kommer det något kryptiska inlägg som ofta är helt OT.

t-rex skrev:
Det var ingen poll när jag svarade!

Och det alternativet är inte med i pollen.

Kass poll. Sådeså!

(nu har jag röstat iaf...)
Inlägget syns innan man postar pollen.

Den fule skrev:
På lördag skall jag göra det. Kanske åka tillsammans?

/Den Fule

Edit: Vad var frågan nu igen?
Hahahaha ett utmärkt exempel på irr inlägg.

:lol

Jag postar nästan alltid helt random. Jag menar, orka läsa allting. Det står ju sällan nånting man vill veta/läsa.

Aha, nu förstår jag frågan.

ja tror at rozzi vinner motto gp i år hans yamha e betre en ala d annras håjjar!!!1

Victor skrev:
Jag postar nästan alltid helt random. Jag menar, orka läsa allting. Det står ju sällan nånting man vill veta/läsa.
Du glömde ironi smily, kolla i RR forumet hur många gatåkare som råkar posta fel ibland, dom väljer visa nya inlägg, tittar snabbt på senaste inlägg och postar sedan gatrelaterade inlägg i RR delen.

McB skrev:
Aha, nu förstår jag frågan.

ja tror at rozzi vinner motto gp i år hans yamha e betre en ala d annras håjjar!!!1
Ja det är ändå inte det värsta, när man frågar i RR delen hur många banvurpor dom gjort så svarar kalle ball gatåkare att han tjörde in i en lyckt stållpe med sin ärretta, men hans farsa står för förrsäckringen och en ny hojj är redan bästställd :yoparty

Preckist. Jävla pack är vad de är. Kan man inte få ha sin klubb för inbördes beundran ifråd :mad

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman