GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ja det har vi märkt, trivs bra i Norge förstår jagNoicE skrev:jag läser alla inlägg men jag skriver något helt annat![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja det har vi märkt, trivs bra i Norge förstår jagNoicE skrev:jag läser alla inlägg men jag skriver något helt annat![]()
GSXR1100R skrev:Ja det har vi märkt, trivs bra i Norge förstår jag![]()
Ja nacskåt direkt...GSXR1100R skrev:Du glömde ironi smily, kolla i RR forumet hur många gatåkare som råkar posta fel ibland, dom väljer visa nya inlägg, tittar snabbt på senaste inlägg och postar sedan gatrelaterade inlägg i RR delen.
Besserwisser, pugnt.UrbanTiger skrev:Jag brukar klicka på den lilla blå knappen nere till höger om varje inlägg när jag ska svara för då kommer det med som den som skrivit innan har skrivit så blir det enklare för alla att fatta vad det är man har svarat på när man kan läsa vad den andra har skrivit förut och sen vad man har svarat själv men ibland är det liksom ingen mening med att använda den funktionen om det man tänkt skriva inte är som ett svar på någon annans inlägg och då kan man använda den lite större grå svaraknappen som finns nästan längst nere i vänstra hörnet av bilden om man rullar ner så långt det går och då kan man skriva ett svar utan att man behöver svara på någon annans inlägg vilket kan vara bra att göra ibland, PUNGT
Maverick_ou812 skrev:Ja nacskåt direkt...
Inte en enda från RR- forumet skulle göra nåt sånt .![]()
Man behöver inte tävla eller ha licens för att posta i RR forumet, dock bör inläggen vara RR-relaterade och inte gatrelaterade.Maverick_ou812 skrev:Ja nacskåt direkt...
Inte en enda från RR- forumet skulle göra nåt sånt .![]()
Vet en gatåkare om postade fel i RR- forumet och bad om ursäkt för det. Vilken nolla alltså, nej i RR- forumet måste man ha startnummer för att vara.
Jag tycker att man ska fila mer på ventilerna och sedan tömma förgasarna.GSXR1100R skrev:Hahahaha ett utmärkt exempel på irr inlägg.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden