GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ibland ser man förvirrande inlägg som är helt off topic, speciellt i långa trådar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Se poll.McB skrev:Ibland ser man frågeställningar som verkligen är underliga.
Vad menar du, Micke?![]()
Öh... läs igenom hela tråden innan du svarart-rex skrev:Edit: sen.....
mb skrev:Öh... läs igenom hela tråden innan du svarar![]()
Precis min tanke, dessutom verkar många inte läsa inläggen, dom tittar istället för att läsa, sen kommer det något kryptiska inlägg som ofta är helt OT.mb skrev:I långa trådar kan det ju vara så att någon exempelvis svarar på ett sidosprång i inlägg 167 av 498 utan att citera, vilket gör att det hela verkar väldigt förvirrat.
Inlägget syns innan man postar pollen.t-rex skrev:Det var ingen poll när jag svarade!
Och det alternativet är inte med i pollen.
Kass poll. Sådeså!
(nu har jag röstat iaf...)
GSXR1100R skrev:Inlägget syns innan man postar pollen.
Hahahaha ett utmärkt exempel på irr inlägg.Den fule skrev:På lördag skall jag göra det. Kanske åka tillsammans?
/Den Fule
Edit: Vad var frågan nu igen?
Du glömde ironi smily, kolla i RR forumet hur många gatåkare som råkar posta fel ibland, dom väljer visa nya inlägg, tittar snabbt på senaste inlägg och postar sedan gatrelaterade inlägg i RR delen.Victor skrev:Jag postar nästan alltid helt random. Jag menar, orka läsa allting. Det står ju sällan nånting man vill veta/läsa.
Ja det är ändå inte det värsta, när man frågar i RR delen hur många banvurpor dom gjort så svarar kalle ball gatåkare att han tjörde in i en lyckt stållpe med sin ärretta, men hans farsa står för förrsäckringen och en ny hojj är redan bästställdMcB skrev:Aha, nu förstår jag frågan.
ja tror at rozzi vinner motto gp i år hans yamha e betre en ala d annras håjjar!!!1
Vaknat på fel sida i år?Victor skrev:Preckist. Jävla pack är vad de är. Kan man inte få ha sin klubb för inbördes beundran ifråd :mad
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |