Masonit
Gudomlig sporthojare
Miss_Orchidee skrev:Nej nej storleken har ingen betydelse......Yeah Right......
![]()
*Edit* Förmodligen feltolkning.
Förresten kubiklös just nu men 600 cc för någon vecka sedan.
\Masonit
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Miss_Orchidee skrev:Nej nej storleken har ingen betydelse......Yeah Right......
![]()
Hehehehe nja det är väl snarare så att vi ÄR kubikfixerade, jag har kört allt möjligt på gata men ingenting slår vridet av en storkubikare, dom mindere hojarna svänger oftast bättre men kräver mera varv och tätare växlingar, jag vill bara slänga i högsta växel och vrida på.Micke_Lindstrom skrev:Det är för att Sverige är så glesbefolkat, man måste köra jättefort om det inte ska ta onödigt lång tid att ta sig mellan två städer.
Fast en modern tusing är ju tom både lättare och smidigare än vad en standard 600 var bara för några år sedan, så egentligen är det inte så konstigt.Ace Niki skrev:Typiskt Sverige (flest kryss på 1000-kubikare just nu). I vilket annat land som helst skulle 600-orna och mindre hojar dominera.
Så ska det låta!SSDD skrev:Näru... jag är minst lika Dum 1428 i BB-kawa i ett Rickman chassi...![]()
GSXR1100R skrev:Hörru herr petnoga, literhojar kallas ju R1, Gixxer tusen mfl, att det saknas ett par cc kvittar väl, hur än man gör en poll så gnälls det![]()

P@trik skrev:Stackars sate...men jag har ingen alls.
![]()
Iceman1975 skrev:929...
Men kryssade i 1000...
Brukar gärna överdriva både på kubik och cm..![]()

Alzheimern slår till på ålderna höst, elakheten rinner övertwinner skrev:Ja gott folk!! Precis sådär jävlig blir man i dom övre gubbåren..![]()
GSXR1100R skrev:Alzheimern slår till på ålderna höst, elakheten rinner över![]()
Jag ska slå dig med käppen när jag hittar den, den låg ju här nyss....twinner skrev:Akta så att du inte bryter höften!!
Robban_C skrev:Så ska det låta!![]()
Enligt sägnen sade carrol Shelby en gång att "Nothing beats cubic inches".
Å andra sidan var ju inte turbo så vanligt då. Det här ska ha varit i samband med att de gick från smallblock till bigblock i cobrorna så det var ju ett tag sen.
Robban_C skrev:Vad är det för knarr?
"Helt vanlig"
autorotor 3150) en kehin42:a med NOS-fogger (skall bytas emot Haltech F3)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |