För tillverkarna/miljön. Man vill sälja gathojar.Nyteknik skrev:För vem? Och vad spelar det för roll?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För tillverkarna/miljön. Man vill sälja gathojar.Nyteknik skrev:För vem? Och vad spelar det för roll?
valmers skrev:För tillverkarna/miljön. Man vill sälja gathojar.

Lämpar sig dessutom utmärkt för fikapaus.Nyteknik skrev:Visst. Men att tvåtaktracers möjligen inte har framtiden för sig gör de inte till sämre tävlingsredskap. De är dubbelt så starka och hälften så tunga som fyrtaktare! Moppeljudet får man på köpet.
![]()
Nyteknik skrev:Visst. Men att tvåtaktracers möjligen inte har framtiden för sig gör de inte till sämre tävlingsredskap. De är dubbelt så starka och hälften så tunga som fyrtaktare! Moppeljudet får man på köpet.
![]()
För att ångloken krävde en jävla massa service.McB skrev:Du har nog rätt. Ångloken konkurrerade med dieselloken i flera månader.

Båda har sin plats i hjärtat
och behöver framförallt aldrig försvaras.#Olsson# skrev:Det är väl 3-10 trådar per år som slutar som denna ungefär. Är det ingen som gillar både 2 o fyr? Det är ju som värsta fransnisse vs sporthojSjälv kör jag V-twin Ba-BANG Ba-BANG Ba-BANG tills min V3 2-taktare WHEEEEEEEEEEEEEEE blir klar
och behöver framförallt aldrig försvaras.
Jo, alla som har testat två- och fyrtakt gillar både två- och fyrtakt. Det är bara den som inget vet som tjafsar om antalet takter.#Olsson# skrev:Är det ingen som gillar både 2 o fyr?
#Olsson# skrev:Det är väl 3-10 trådar per år som slutar som denna ungefär. Är det ingen som gillar både 2 o fyr? Det är ju som värsta fransnisse vs sporthojSjälv kör jag V-twin Ba-BANG Ba-BANG Ba-BANG tills min V3 2-taktare WHEEEEEEEEEEEEEEE blir klar
och behöver framförallt aldrig försvaras.
Invandrare? Homosexuella?Nyteknik skrev:En sund attityd!![]()
Jag älskar alla möjliga motorcyklar och har bland annat ägt Virago 535, CR 500 R, YZF R1, TDM 850, Virago 750, TZR 250, Speed Triple, DR 650, DRZ 400, NX 650 Dominator och RGV 250. Trånar nu efter en BMW C1 (ja, den med tak och vindrutetorkare) – eventuellt att åka till Alperna med!
Tjuvnyp är kul. Men att tvingas till trist pajkastning för att typer som Valmers har en förmåga att polarisera åsikter om kriminalvård, politik, invandrare, homosexuella – och antal takter – är inte lika kul.
jonasjacobson skrev:jo men i svenska mästerskap körs väl ändå en del RS? vinnaren av sm 2002 körde väl en RS?
jonasjacobson skrev:jag undrar vad den exakta skillnaden på en RSW 250 och en RS 250 är.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |