Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snabb medel eller långsam?
Det jag har märkt närt man pratar med folk på bana om en tredje person så inser man att dom oftas benämner denna person som bra eller dålig utgående ifrån sin egen förmåga.
Så de som är snabbare än en själv vill man gärna kalla för snabb samtidigt som det som är långsammare än en själv beskriver man som långsamma. Och det slår nästa aldrig fel.
Ja och så är du kass på tjejdelen av pollen......Oups, jag utgick från att det var enduro som avsågs, eller speedway, eller motocross, eller för den delen kanske inte ens på tvåhjuling.
Vansinnig frågeställning och roligt att folk tar sig tiden och försöker svara på den.![]()
Vad är det för skillnad på "Jag är rätt kass" och "Jag är rätt kass"?
Jag bedömer någons "snabbhet" utifrån deras varvtider, inte om de kör fortare eller långsammare än mig.
På gata så jämför jag inte alls då jag inte tycker att det säger så mkt att köra fort på gata.
Ja och så är du kass på tjejdelen av pollen......![]()
J...............
Bana.... Har inte testat, men där suger jag förmodligen. Eller nej förresten, det är hojjen det är fel på![]()
Som flera av er skrivit, vad/vem jämför man med när det gäller prestationer? Jag kan bara svara vad/vem jag jämför mig med. Och det är inte kreti o pleti!
På samma vis, hade jag varit en sprinter på 100m så hade Usian Bolt varit måttstocken.
Därmed inte sagt att det är det övre skiktet i MotoGP som avses. Utan snarare en del killar och tjejer man träffat och kört med på bana.
Då dessa besitter färdigheter som man inte är i närheten av, antar i vart fall jag en ödmjuk inställning till uppgiften, och faller in i ledet, lyssnar och lär. Och försöker närma mig dessa "trickfilmat-snabba" personer.
Alltså; Jag är rätt kass
Gulle digDet är du inte alls det, du är en stekare på hoj. Har man kvalificerat sig att åka med TeamLv 222 RR så e man grym!Sist jag hörde något om dig så hade du fått erbjudande om plats i en teambuss för säsongen 2013!
![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär