Jag har för mig att det finns dämpare som är helt tomma eller i alla fall har väldigt lite dämpmaterial i sig som jobbar på det sättet att man delar ljudvågen i två vågor dom man sen låter möta varandra så dom släcker ut varandra.
Undra om jag fattar dethhela rätt är tanken med dB-killern att ljudvågen ska studsa mot gaveln i bakkant på dB-killern och sen möta den kommande vågen vid rörets ände?
Delkevic dB-killern är inte konstruerad som dom som tex Elmhult länkade till utan är ett pluggat rör halvvägs in i dämparen.
DetailsThe attention to detail ensures fit and performance giving you a product that has proven to stand the test of time at an unbelievable price.All necessary copper and fibre gaskets are supplied with the exhaust, where applicable, completely FREE of charge, saving you ££££
delkevic.co.uk
Ser att det också finns en perforerad modell till vissa dämpare. Vet inte om tanken med den är att använda dämpull.
DetailsThe attention to detail ensures fit and performance giving you a product that has proven to stand the test of time at an unbelievable price.All necessary copper and fibre gaskets are supplied with the exhaust, where applicable, completely FREE of charge, saving you ££££
delkevic.co.uk