Simp
King of the hill
du har Pm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En iskall minipol, det är najs![]()
Jag tycker att det kan vara riktigt najs efter ett hett bad eller bastu. Du sätter igång blodflödet på ett härligt sätt, och det är blandade känslor när du hoppar ned i "isvaken" kan jag säga, men efteråt är det grymt skönt!!Hur fungerar det, och är det så jäkla skönt? Det låter obehagligt men det finns ju folk som badar isvak så varför inte ispool...

Antar att det är högst personligt.
Men skulle jag fixa relax/spa till mig själv, är en tv som man kan se från jacuzzi/badkar ett måste. Brukar alltid plocka med mig laptopen och kika på nån film/serie med en öl i handen när jag badar hemma hos föräldrarna.![]()

Vad är Decleor-produkter? Upplys en spa-analfabet som jag själv...
Mysigt med lågt till tak och mycket ljus står på önskelistan, check.
.
Skippa massagefåtölj, det är bortkastat om du ska ha bänk och massör. Samtliga fåtöljer jag provat är helt kass.![]()
*poff* oj nu vaknade jag....fan
Lite smartare än så trodde jag att du var...Du tror väl för fan inte att det är något jag ska bygga till mig själv och ha hemma i huset
Lite smartare än så trodde jag att du var...
Den enda jag provat, på Oldsbergs konkursslott i Göteborgstrakten, var sinnessjukt skön och jag låg i timmar och blev knådad. Hatar massage normalt sett. Kanske 4 ggn någonsin jag blev knådad, man eller maskin. Denna vann.
Du tror väl för fan inte att det är något jag ska bygga till mig själv och ha hemma i huset
Lite smartare än så trodde jag att du var...
Snyggt dekorerad med mosaik eller nåt. 
Tycker ni tagit upp det mesta men missat ett av det viktigaste tillbehören.......ölkylen!
![]()

Kom att tänka på en sak, som jag dock aldrig har sett i ett spa, men som fungerar lugnande och det är ju faktiskt akvariefiskar...ja och då menade jag inte argsinta ciklider i bubbelpollen. 
Left4Dead2.
Om jag var på spa skulle jag efter bastubad m.m. vilja sitta naken i min morgonrock gjord av sibirisk tiger och lira detta spel med polarna.
Kom att tänka på en sak, som jag dock aldrig har sett i ett spa, men som fungerar lugnande och det är ju faktiskt akvariefiskar...ja och då menade jag inte argsinta ciklider i bubbelpollen.
![]()
Eller så kör man den här varianten...
http://hd.se/orkelljunga/2009/06/29/fiskarna-rensar-dina-foetter/
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller