Hur ska ett Spa se ut?

:vaKom att tänka på en sak, som jag dock aldrig har sett i ett spa, men som fungerar lugnande och det är ju faktiskt akvariefiskar...ja och då menade jag inte argsinta ciklider i bubbelpollen. :brinnerup

Jag tror inte Tiger vill inte vara så nära din nakna kropp.
:rolleyes:
Alla vill vara nära min nakna kropp.
Men jag vill inte vara nära alla.

Oj, jag trodde du skulle bygga till dig själv?

Nej för fan, jag har ju inte ens hus än :näsblod

Haha!!! man vet aldrig med svenskarna! :tummenupp

Faktiskt jävligt sant :lyxfällangoesarboga

En öppen spis måste du såklart ha. :fakta Snyggt dekorerad med mosaik eller nåt.

Och som sprakar sådär lite hemtrevligt..när folk sitter i dom sköna stolarna med sina morgonrockar och med en drink i näven. :tummenupp

Hmm, ska se över dessa möjligheter helt klart! Personligen så älskar jag öppen spis och sitta där och småfrysa lite framför en brasa och långsamt tina upp är ju en klar favorit.

Tycker ni tagit upp det mesta men missat ett av det viktigaste tillbehören.......ölkylen!
:öl

Bar kommer finnas, men öl vettefan :va Jag vet inte om man vill bjuda in folk som dricker öl, det är ju ett tecken på extremt dålig smak samt låga krav :D

Left4Dead2.
Om jag var på spa skulle jag efter bastubad m.m. vilja sitta naken i min morgonrock gjord av sibirisk tiger och lira detta spel med polarna.

Noterat, lät som en bra ide :D Men istället för sibirisk tiger så tror jag faktiskt att det blir skinn från svenska kamphundar istället, det lär finnas ett överflöd av dem inom kort när alla tröttnar på dem :röraomigrytan

:vaKom att tänka på en sak, som jag dock aldrig har sett i ett spa, men som fungerar lugnande och det är ju faktiskt akvariefiskar...ja och då menade jag inte argsinta ciklider i bubbelpollen. :brinnerup

Akvarium var en bra idé, en schysst inredningsdetalj som går att applicera nästan vart som helst.

Fyfan, det börjar bli en lång lista nu men ös på med mer om ni kommer på något :tummenupp

Last edited:
Hur fungerar det, och är det så jäkla skönt? Det låter obehagligt men det finns ju folk som badar isvak så varför inte ispool...

Hade det på gymmet jag gick på förut, en lite överdriven grej
med 3st olika bastus, 4st "upplevelseduschar" och en is-pool.
Sjukt skönt att basta varmt som fan, sen kasta sig i :)

Var på ett badhus i Borås, där dom hade en sån också :rolleyes:
Där hade dom även en gerj som jag antar var byggd av en toalettmekanism
som var rätt ball. En hink med ett snöre i som fylldes upp med kallt vatten
och så kunde man tömma den över sig, också riktigt uppfriskande!

Vi var lite lunchfulla när vi var där så det var perfekt ;)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage